Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøgning-DJ Raccoon


~Misser~

Recommended Posts

 

Ingame navn: DJ Raccon
SteamID: STEAM_0: 0: 132651080
IRL fornavn: Kasper
Alder: 12

 

Do you have previous experience with administrative jobs in a community ?: 

Jeg har været personale på en anden server og de elskede mig og hvad jeg gjorde

Why should you be part of the staff team? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere ?:

Jeg er god til at håndtere pressede situationer. Jeg er ikke sur på folk, men fortæl mig hvad de har gjort og giv passende straf eller advarsel, hvis det ikke var et stort problem.

 

Har du kendskab og / eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja, jeg har været personale på en anden server, så jeg har erfaring med ULX og dens ting.

 

Synes du, du er god til at formulere dig selv skriftligt såvel som verbalt? Bruger du ofte din mikrofon?:

Ja, jeg synes, jeg er ret god til at formulere ting og ting. Jeg kan formulere skriftligt og mundtligt i alle situationer.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. Kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg kan være aktiv på serveren i hverdagen CA. fra 2,30 til CA. 20.30. I weekends I can be active from 8.00 to CA. 22.00.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide ?:

Jeg har som sagt været personale på en anden server og har en lille oplevelse om forskellige situationer og den slags, og jeg har været bedre til faktisk alt, hvad jeg er meget sød kærlighed til at hjælpe, og jeg elsker denne server. på serveren var jeg personale på jeg fik at vide, at jeg var et meget godt personale, og jeg var bare nødt til at forblive ved, men en dag mistede jeg min server og kunne ikke finde ud af, hvad det blev kaldt, så jeg begyndte at spille stavox og ville gerne være personale. Jeg er en sød person, der elsker stavox. Jeg forsøger alt, hvad jeg kan snakke godt og styre mig selv, og det går godt.

 

MVH DJ Raccoon

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.