Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøgning-DJ Raccoon


~Misser~

Recommended Posts

Ingame navn: DJ Racoon
SteamID: STEAM_0:0:132651080
IRL fornavn: Kasper
Alder: 12 år

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

jeg har været Staff på en anden server og de elskede mig fordi de kunne godt lide det jeg gjorde som staff.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

jeg personligt er rar og kan godt lide at hjælpe hvori nogle ikke hjælper så meget så derfor kunne jeg godt være en del af det + jeg er inde på serveren hver dag og elsker den meget.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja jeg har brugt ULX meget gennem den tid hvor jeg var staff på en server og jeg var god til det og misbrugte det ikke til alt andet end det jeg skulle så jeg kender det lidt/meget kan mand kalde det. syntes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg er god til at formulere mig skriftligt og mundligt jeg bruger min mic meget og elsker at hjælpe hvis der ikke er nogle der forstår hvordan man gør.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 I hverdagene har jeg mulighed for at være inde fra når jeg har fri til ca. kl.20.30. i weekenden kan jeg være på fra 8.00 til 22.00 så jeg har ret meget tid til staff og den slags.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 Jeg er rar at snakke med og rolig hvis jeg bliver sur og elsker at hjælpe og vise hvordan man laver E2 eller den slags ting og sager.

 

 

Så ville jeg sige tak for at jeg overhovedet måtte ansøge om Staff hos jer flinke og rare personer.

 

M.V.H DJ Raccoon

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.