Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøgning: Vladislav


Hopelink

Recommended Posts

Ingame navn: Vladislav
SteamID:  STEAM_0:1:11777905
IRL fornavn: Oliver
Alder: 19

 

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: JaJeg har været Community Manager & Head of Staff på en DarkRP server der hed HexRP i et halvt års tid, og har derfor en masse erfaring inden for administrative opgaver i Garry's Mod.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg føler, at jeg har en masse energi og alternative løsninger at bringe på bordet. Jeg elsker at takle problemer på andre måder end hvad der virker mest ligetil, og jeg er en utrolig god holdspiller.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har store mængder erfaring med ULX.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg bruger for det meste kun min mikrofon in-game. Jeg føler også selv, at jeg kan formulere mig godt skriftligt, både så folk i alle aldre kan forstå det, og at det stadig er pænt sprog med ordenlig grammatik. Det er begge ting, jeg går meget op i.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Da jeg går på sidste år i gymnasiet, har jeg for det meste tid i hverdagene efter kl 15, og fredag-lørdag. Jeg er igang med en svæveflyveuddannelse, så det kniber med at jeg kan arbejde om søndagen.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg glæder mig til et svar, og jeg håber at jeg kan få en plads, da jeg elsker at hjælpe store fællesskaber!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.