Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-Ansøgning -NoahBS


Nulle

Recommended Posts

Ingame navn: 

NoahBS


SteamID: 

STEAM_0:0:50425736


IRL fornavn:

 Noah


Alder:

15                                                  

 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: ja har haft adminplus på zypress og har selv haft 2 garry.s mod server og et par cs:go serveren.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: fordig synes vi mangler nogle admin som bims som der kan finde ud a sit job som admin og tager hans admin cases så som mange andre admins ikke tager cases og jeg elsker at gøre folk glade og hjælpe dem med ting vil bruge den tid som er nødvendigt på admin cases synes selv jeg er en god admin blev også adminplus inde på zypress fordig jeg tog mange admin cases og hvar søde ved andre 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja det har jeg i hvert fald ulx det er jo mange ting som !noclip og !cb og en masse andre ting 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: bruger altid mic så er rp meget sjovere og synes selv jeg er god til at  formulere mig bruger gerne tid på at snakke med andre så de forstår hvad jeg mener og skriver også meget.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Mandag kl 15:00 til 22:00  Tirsdag kl 15:00 til 22:00 Onsdag kl 15:00 til 22:00 Torsdag kl 15:00 til 22:00 Fredag heletiden Lørdag heletiden Søndag 15:00 til 22:00

                                                                                                                                                          

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:  er godt til !menu og ved hvad alle ting gør         

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                                                                              god dag til jer alle 

Link til kommentar
Del på andre sites

Her er lige nogle ting som du kunne gøre bedre ifølge min mening :)

  • Noget highlight med fed skrift så man kan se forskellen på spørgsmål og svar?
  • Noget mere kød på? eller hvad?

Her er nogle ting om dig som spiller

  • Du flink at spille med.
  • Dog hørte jeg du sagde du var ny da jeg mødte dig? Er det rigtigt?
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.