Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staffansøgning Jimmi


Jimmi

Recommended Posts

1 hour ago, Ziipen said:

-Rep

 

Beklager sku, du nu ellers meget flink meen der er nogle småting som kan ændres.

 

1. Lyve i dine ansøgninger

Du lyver f.eks. i denne ansøgning om at du har været staff på NGA og VodkaVikings.

Du er ikke engang gammel nok til at komme ind på NGA.

Du har aldrig været staff på VodkaVikings Garry's Mod server.'

Tror ikke du har været staff på Cloud Networks, da det er en gammel stor britisk server.

 

2. Temprament

Du har et meget stort temprament, som ikke er smart at have når man skal være staff.

Du kan meget let blive sur på folk.

 

Mvh

Erh jo jeg har været staff på NGA og VodkaVikings som er to farming simulator servere og med det tempramemt er ikke sandt da jeg ikke har spillet med dig i meget lang tid

Link til kommentar
Del på andre sites

17 timer siden, JimmiGaming skrev:

Erh jo jeg har været staff på NGA og VodkaVikings som er to farming simulator servere og med det tempramemt er ikke sandt da jeg ikke har spillet med dig i meget lang tid

Hvis du mener at VodkaVikings og NGA er en farming simulator server tror jeg du har misforstået noget.

 

NGA, er en GTA FiveM server.

Vodkavikings er en gammel garry's mod server.

 

Du skriver heller intet om at det er en farming simulator server i din ansøgning, men kun du har erfaringer der fra.

 

Hvis du ingen erfaringer har med staff, så lad dog vær med at skrive det. Skriv at du ingen erfaringer, men er klar på at lære noget nyt..

 

 

Men en helt anden snak er at du giver folk "Dum" for at skrive deres mening om deres ansøgning, det er meget barneligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

17 hours ago, JimmiGaming said:

Erh jo jeg har været staff på NGA og VodkaVikings som er to farming simulator server

Undskyld, men hvad laver man som staff på en Farming Simulator server? - Banner du køer der slipper løs? Jailer folk der stjæler din traktor?

No joke. Jeg har bare ingen idé angående regel brud i Farming Simulator.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Middi-Pulsen said:

Undskyld, men hvad laver man som staff på en Farming Simulator server? - Banner du køer der slipper løs? Jailer folk der stjæler din traktor?

No joke. Jeg har bare ingen idé angående regel brud i Farming Simulator.

Kan godt se hvad du mener, men at være staff på en fs server er noget andet end gmod.

 

2 hours ago, Ziipen said:

Hvis du mener at VodkaVikings og NGA er en farming simulator server tror jeg du har misforstået noget.

 

NGA, er en GTA FiveM server.

Vodkavikings er en gammel garry's mod server.

 

Du skriver heller intet om at det er en farming simulator server i din ansøgning, men kun du har erfaringer der fra.

 

Hvis du ingen erfaringer har med staff, så lad dog vær med at skrive det. Skriv at du ingen erfaringer, men er klar på at lære noget nyt..

 

 

Men en helt anden snak er at du giver folk "Dum" for at skrive deres mening om deres ansøgning, det er meget barneligt.

Det med "Dum" som jeg reagerede på din på post var med grunden at du ikke kender mig som spiller, du tager dit "-Rep" i noget som ikke er rigtigt. Dog kan jag godt se hvad du mener med det.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.