Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staffansøgning Jimmi


Jimmi

Recommended Posts

Ingame navn: Jimmi.


SteamID: STEAM_0:0:170202464.


IRL fornavn: Jimmi.

Alder: 13

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, jeg har været staff på et par servere såsom, Cloud Networks, FusionRP 1. Jeg har været, staff på en MC server som, jeg ikke kan huske navnet på. Vodka viking og NGA som er to faming simulator  servere

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

Jeg er en aktiv spiller som kender reglerne og gerne, vil gøre Stavox til et bedre sted, at være. Som sagt har jeg også en del erfaring, med at være staff så jeg kan klare at blive kaldt diverse, ting og jeg kan holde mig hoved koldt under pressede situationer hvor folk bliver sure og oprevet og jeg kan se en sag fra to sider. Jeg vil også tage en case 110% seriøs. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Som sagt har jeg været staff, på et par Gmod servere og derfor kender jeg mange af ULX commandsne, men jeg kan også en del af de custom commands såsom !cb/!carban og diverse andre commands.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja for den da! Jeg bruger altid min mic og jeg synes selv at jeg er bedre til at, formulere mig via mic end skriftligt dog vil jeg sige at, jeg kan formulere mig godt nok. Jeg bruger altid mic, da det simpelthen gør RP 200% sjovere.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag: 16:00 - 21:30.

Tirsdag: 15:00 - 21:30.

Onsdag: 16:00 - 21:30.

Torsdag: 14:00 - 21:30.

Fredag: 16:00 - Når jeg går i seng.

Lørdag: Fra jeg står op til jeg går i seng.

Søndag: Fra jeg står op - 21:30.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide? Nej, ikke lige hvad jeg tænker.

Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep

God spiller. Forstår RP og hvordan man spiller. Har hovedet indstillet på den rigtige måde og har mange kreative tanker.

Nu har jeg spillet med dig i meget lang tid og du er meget retfærdig. Om det er gang medlemmer eller venner behandler du alle som du ikke kendte dem!

Håber på du bliver staff.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, AniTexs said:

+Rep

God spiller. Forstår RP og hvordan man spiller. Har hovedet indstillet på den rigtige måde og har mange kreative tanker.

Nu har jeg spillet med dig i meget lang tid og du er meget retfærdig. Om det er gang medlemmer eller venner behandler du alle som du ikke kendte dem!

Håber på du bliver staff.

Mange tak @AniTexs 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, ZlaskeDrengen skrev:

Du troller alt for meget på "TS3" Serveren, når mig og Nord og Oscar, sidder og snakker, joiner du vores kanal og siger "I klamme"

Er dette det eneste han har gjort eller har han gjort noget ingame imod jer/dig?

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutes ago, ZlaskeDrengen said:

-REP

 

Du troller alt for meget på "TS3" Serveren, når mig og Nord og Oscar, sidder og snakker, joiner du vores kanal og siger "I klamme"

 

Kan ikke se dig som en del af staff teamet.

Hvornår er dette sket? Jeg kan ikke huske at jeg har sagt at i er klamme.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutes ago, ZlaskeDrengen said:

Nope, troller for vildt, med at køre ind i os når vi prøver at køre pænt når vi skal hen til weed dealeren.

Og det med at jeg har kørt i dig og dine venner kan jeg heller ikke huske.Og hvilken bil kørte jeg så i?

2 minutes ago, ZlaskeDrengen said:

 

2 dage, siden, eller var det igår er ikke helt, sikker. Du gjorde det sammen med @Kagen

Jeg har ikke snakket med kangen i sidste uge

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutes ago, JimmiGaming said:

Og det med at jeg har kørt i dig og dine venner kan jeg heller ikke huske.Og hvilken bil kørte jeg så i?

Jeg har ikke snakket med kangen i sidste uge

 

Du kørte i en stjålen, bil. Mener det var en Porsche Panemera.

 

Ved ikke om du har snakket med kagen, men i joinede, ihvertilfald ts og sad og fortalte mig og nord at vi var klamme.

Undskyld Kagen :) Det var ikke dig, det var Jimmi og "Bob Mortensen"

Link til kommentar
Del på andre sites

5 hours ago, Kaninoz said:

+REP

  • Super flink gut.
  • Jeg synes godt at du kunne bruge mere tid på din ansøgning, så man faktisk kan se om du gider dette.
  • Hjælpsom og imødekommende.

Held og lykke.

Tak @Kaninoz 

2 hours ago, Reyn said:

+rep

Gammel staff (på FusionRp)

Flink

Taler pænt

Tak 

Link til kommentar
Del på andre sites

- REP

 

Mange ting kan jeg se dig som, men staff bliver ikke en af dem. Du har tendenser til at bryde og bøje reglerne som det passer dig. 

Du skriver i din ansøgning, at du er god til at holde hovedet koldt. - Ud fra min oplevelse af dig, så passer det ikke. 

Jeg kan se at andre folk skriver "Taler pænt", men for nogle dage siden blev du jailed for netop at gøre det modsatte. 

 

Jeg ville gå mere i detaljer, men jeg tænker det ovenstående forklarer dig som person rimelig godt

 

//Middi

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Middi-Pulsen said:

- REP

 

Mange ting kan jeg se dig som, men staff bliver ikke en af dem. Du har tendenser til at bryde og bøje reglerne som det passer dig. 

Du skriver i din ansøgning, at du er god til at holde hovedet koldt. - Ud fra min oplevelse af dig, så passer det ikke. 

Jeg kan se at andre folk skriver "Taler pænt", men for nogle dage siden blev du jailed for netop at gøre det modsatte. 

 

Jeg ville gå mere i detaljer, men jeg tænker det ovenstående forklarer dig som person rimelig godt

 

//Middi

 

 

Det der med at bøje og bryde reglerne vil jeg gerne sige at jeg har gjort min levere end de var for 1/2 år siden. Ja jeg var lidt irreterne ting på daværende tidspunkt. Men det dagligt snakker jeg selv pænt.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 hours ago, SimoN said:

Du virker til ikke at kunne acceptere kritik, i forhold til de andre svar. Det er vigtigt at man som staff både kan klare ris og ros. Du virker dog fornuftig nok.

 

Okay. Simon jeg føler skam at jen acceptere den kritik jeg får, det måske være at jeg ikke har gjort det tydeligt nok for andre?

Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep

 

Beklager sku, du nu ellers meget flink meen der er nogle småting som kan ændres.

 

1. Lyve i dine ansøgninger

Du lyver f.eks. i denne ansøgning om at du har været staff på NGA og VodkaVikings.

Du er ikke engang gammel nok til at komme ind på NGA.

Du har aldrig været staff på VodkaVikings Garry's Mod server.'

Tror ikke du har været staff på Cloud Networks, da det er en gammel stor britisk server.

 

2. Temprament

Du har et meget stort temprament, som ikke er smart at have når man skal være staff.

Du kan meget let blive sur på folk.

 

Mvh

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.