Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage - Middi


Spider pig

Recommended Posts

Dit ingame navn:  Spider pig

 

Staff ingame navn:  Middi

 

Dit SteamID:  STEAM_0:1:82044587

 

Staff SteamID:  STEAM_0:1:59753919

 

Forklar situationen:  Okay det der sker er at jeg køre en i en person et par gange han hopper så ud og skyder på mig (han havde ikke sagt at han ville skyde mig) jeg kalder så admin og middi kommer og spørg efter video jeg tjekker så min video filer igennem og kan se at de eneste jeg har er slutning hvor det ikke er nok til at være brugbart jeg bliver sur på min lorte pc og mit internet kabel ryger ud (ikke så meget med ting at gøre) jeg sætter det i igen og kommer hurtigt ind på serveren igen.

idet jeg kommer ind teleporte middi til mig og spørg om jeg havde video jeg svare så "nej jeg har kun det sidste som ikke er nok" middi giver mig så jail for at spilde hans tid og leaver efter så jeg ikke har mulighed for at snakke med ham.

 

Konklusion

jeg vil ikke mene det er ok da jeg ikke kan gøre for at mit video program ikke har optaget fra jeg ville have det til det

 

Bevis: mener ikke der er noget at bevise

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey.

 

Skriver ikke en super lang beskrivelse af episoden, da du selv har forklaret det ganske godt. Du spilder min tid, længere er den ikke. 

Som du skriver "Jeg kører ind i en person et par gange, og han hopper ud og skyder" - Allerede dér er det spild af min tid. Hvis du bevidst kører ind i ham, så er det klart du bliver skudt. 

Jeg udspørger modparten, og han siger at du kørte ind i ham et par gange. Som jeg husker så er du uenig i, at have gjort det gentagende gange og har "video" på det. Vi venter i godt og vel 5 minutter på beviser, hvorefter du crasher. Du joiner og har stadig ikke beviser. - Du har spildt min tid, og bliver straffet for det. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.