Hop til indhold
Stavox

[Solved] Forslag omkring borgmester


Bjørnen

Recommended Posts

Hej stavox
Jeg har fået denne lille ide som jeg ville dele med jer

 

Okay så ideen går ud på at når en gerne vil være borgmester så skal han jo trykke for at starte en vote men min ide er at så snart han har trykket begynder en timer som tæller ned fra 30 sec så kan andre skriv /BorgmesterKandidatDeltag fks så får den der har trykket en kandidat at stille op imod og så skal de skrive sådan hvorfor de skal vælges og så hvis der er ingen der skriver det der /BorgmesterKandidatDeltag inden for 30 sec så bliver han der startede borgmester voten

 

Håber i vil tage godt imod den

Kritik er godt.

//Bjørnen

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, S-M-O-K skrev:

Hvorfor der hvad skal der gøre godt for fordi man har jo allerede den der vote

knap, der er man jo faktis kandidat.

 

Jeg kan ikke se den store betydning i det der er nu 

Nej tænkte hellere ikke det ville blive en god ide men det ville være lidt mere RP

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
9 minutter siden, SimoN skrev:

Jeg synes ideen med at kunne stemme på borgmestre er sjov, men tror de nyere og ikke så velkendte spillere ville få svært ved at blive det.

Man ville nemt kunne få mange stemmer ved at være en del af et stort gang feks.

 

 

Ja tænkter jeg også lidt men det skal jo hellere ikke være fordi at nye spillere skal kunne blive det med det samme der er tit nye spillere som er borgmester som ikke kan finde ud af at starte lottery eller give license eller svare på pm 
Men alle har jo brug for hjælp i starten

Link til kommentar
Del på andre sites

Tilbage på sky-zero havde de en npc i spawn der hed borgmesterens sekretær, hos hende kunne man stille op, hvor der så gik 2 minutter til at andre kunne stille op, så kom der så en lille popup, hvor man kunne klikke på personens navn, hvis borgmesteren døde, kom der et nyt valg. (Det sidste skal ikke tilføjes)

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, 0mar skrev:

Tilbage på sky-zero havde de en npc i spawn der hed borgmesterens sekretær, hos hende kunne man stille op, hvor der så gik 2 minutter til at andre kunne stille op, så kom der så en lille popup, hvor man kunne klikke på personens navn, hvis borgmesteren døde, kom der et nyt valg. (Det sidste skal ikke tilføjes)

gmodstore confirmed

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.