Hop til indhold
Stavox

[Solved] Håndjern til politiet - Lukket af mig selv


Sekondløjtnant Sand

Recommended Posts

[LUKKET EFTER JEG HAR FÅET AF VIDE AT DER IKKE KOMMER HÅNDJERN!]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hej. Mit navn er Kaktus Hansen, og jeg kun godt tænke mig, at forslå en tilføjelse til stavox.

Som er at tilføje våbenet eller værktøjet (Håndjern/Handcuffs) som skul være en erstatning for den normale arresterer stav,

Forslaget er nogen håndjern som politiet så kan bruge i stedet for det normale tool. som gøre at man kan putte folk i håndjern som er mistænkte kriminelle og så fx "afhører" dem imens man står på gaden uden at de så begynder at trækker våben og skyde efter politiet eller forsøger at løbe væk fra et gerningssted. på den måde kan politiet så nemmere finde ud af, hvad der er sket i et scenarie uden at alle folk så bare begynder at løbe væk eller trækker våben som gøre politiets arbejde meget svære. og vis man så finder frem til at en mistænkt skal i fængsel så for bedre realisme´s skyld skal man så transportere de anholdte hen til politistationen for at putte dem i jail og dermed er der så også en ny rp episode der er imellem at man bliver fanget til at man er kommet helt i fængsel hvor ens venner "fx kan komme og prøve at redde en ud af politiets varetægt" som nok også både giver nyt rp til politiet og til røverne. 
For heeey det er jo "darkrp" Politi vs røver så det her kun være en god tilføjelse til grund formen for rpet
.
 :D


Håber i kan lide mit forslag, Da det nok er meget federe at holde folk fanget så man kan tale med dem i stedet for at man bare sviger en stav og på magisk forsvinder.

 

Jeg har fundet et example på nogen håndjern som har disse evner.
------------------------------------------------------------------------------

Inspektionsmenu med mulighed for at konfiskere våben
Overgivelsessystem (Definer overgivelseskode i config)
Jailer NPC
Bailer NPC
Custom Arrest system (kræver ikke en eksisterende til at arbejde)
Belønninger for at arrestere
Fungerer til lockpicking af håndjern
fanget spillere har deres hænder bag ryggen og har håndjern rundt om deres hænder
tøm spillere fra alle våben og giv dem tilbage når de bliver ubundet
Træk fanget spillere rundt
Tving fanget spillere ind i køretøjer og ud af køretøjer
fanget spillere har reduceret bevægelseshastighed
når man trækker spillere rundt har du reduceret bevægelseshastighed
fanget spillere kan ikke bygge ting, skifte job, eller gå ind eller ud køretøjer
moddet har VCMod, Novacars og SCars understøtning
Understøtter "Donkies Stunguns"
bLogs understøtning
"genstandsbutiks?" understøtning (konfiskér ulovlige genstande, der er defineret i config)
Håndjern med brugerdefinerede 3D-modeller

Oversætning til fx dansk :D

------------------------------------------------------------------------------

Link til det evt addons [v1.6.3] Realistic Handcuffs (Jailer + Bailer)

Personligt ved jeg ikke helt om dette mod er god eller dårligt i forhold til tekniske muligheder men det ser ret godt ud,

men det må jeres "tekniske folk" være gode til at finde ud af. ellers tænker jeg at [stavox`s content udvikler] også må kun finde af noget. ;) 

54f1b0198f39da00f1c6f16afdb10266.png&w=1 6ff12b48af746166d6d5cf1cf66eed14.png&w=1 7b944acc15b6ade6f5c5b12927a5df38.png&w=1 93e8e9d7b19af0a5016b8067a4490f85.png&w=1 d61376ae3f36cc64399fc48618317c93.png&w=1

credits til "ToBadForYou" for moddet!.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.