Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban


Slange-_-dk-_-dk

Recommended Posts

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:96875282

Grund: Vil gerne Mass RDA pga han keder sig

Navn: Slange

AdminID: STEAM_0:0:37262415 - Glen Andersen [staffdirector] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 14-08-17 20:36


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Marcus

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej.

Jeg tog fat i dig, pga jeg fik af vide du havde arrestet nogle personer som intet havde gjort, og tog fat i dig udover det havde du også unarrestet et par personer, og spurgte hvorfor. Dit svar var koldt og kynisk "Fordi jeg keder mig"

Tjekkede op og så du havde 439 timer. Derfor ændrede jeg bannet til perm da du har spillet herinde længe nok til at kende reglerne.

Hvordan kan jeg vide at hvis du nu pludselig keder dig igen, bare begynder at lave lort i den igen, og laver et eller andet, som er imod reglerne igen?
 

Link til kommentar
Del på andre sites

 Jeg var sure  fordi at hvad der skete i mellem mig og min far og det nytter jo ikke noget og sige du er sur  men jeg håber at jeg må komme til bage 


 Og jeg kunne godt se at jeg skulle have sagt det på en anden måde end at jeg keder mig men jeg håber at jeg kan komme til bage til serveren fordi at den var god at spille på 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.