Hop til indhold
Stavox

[Solved] Unban


Doctor_Who_6

Recommended Posts

Hej,

 

 
I dag fik jeg forbudt for "masse RDM ", og jeg mener, at kun dræbe en person ikke " masse" .
 Også , jeg har brugt over 100 Kr på denne server og jeg virkelig tvivler på, at jeg ønsker at få unbanned , jeg er ked af , hvad jeg har gjort , og selv den fyr. Jeg skyde på skudt tilbage på mig og forsøgte at dræbe mig .

Tak jeg håber, vi kan komme til en fornuftig aftale
Link til kommentar
Del på andre sites

7 hours ago, Doctor_Who_6 said:

Hej,

 

 

I dag fik jeg forbudt for "masse RDM ", og jeg mener, at kun dræbe en person ikke " masse" .
 Også , jeg har brugt over 100 Kr på denne server og jeg virkelig tvivler på, at jeg ønsker at få unbanned , jeg er ked af , hvad jeg har gjort , og selv den fyr. Jeg skyde på skudt tilbage på mig og forsøgte at dræbe mig .

Tak jeg håber, vi kan komme til en fornuftig aftale


Hvis du har doneret betyder det ikke du ikke kan blive banned <- bare lige til notat :3

 

Vil også være en ide at bruge formatet:

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Navn ingame: Doctor_Who_6

Steam ID: STEAM_0:0:64180618

Reason: "Mass RDM"

Banner: sh0vel

Hvorfor jeg ønsker at være unbanned: Jeg elsker Stavox fordi de optager plads det har tilladt mig at få en ny ven ( KJUL ) . Også jeg føler, at jeg kunne bidrage med en masse til serveren selvom im ikke personale . Jeg er unskyld af, hvad jeg har gjort , men jeg tror ikke, at 1 drab er "Mass RDM."

Er det ikke dig der er blevet banned, og har du ikke direkte noget: Jeg har ikke gjort noget for at irritere eller skade nogen sh0vel banned mig før jeg havde en chance for at appellere.

 

Tak for din hjælp John!

Fra Christian

 
 

 

 
 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.