Hop til indhold
Stavox

[Solved] Skills


Reyn
Message added by Dynn

Det følger ikke vores mål med RP

Recommended Posts

Hej jeg tænkte på om  man inde på serveren kunne få et "skill system" ligsom i gta 5 hvor man fx bliver bedre til at køre , kan køre hurtigere  det samme gælder også med guns og ja jeg ved godt vi allerede har Proficient systemet

Ide'r

WeedMaster: er en skill hvor du kan lave weed hurtigere og prisen for tingende går ned i pris jo højere du kommer op i lvl

Marksman: Den her skill bygger på proficient systemet men hvor du også barekan komme til at skyde mere præcist og mindre recoil 

Driving: Det her er en skill som du får upgradet ved at køre meget på serveren,sådan at jo mere du kører i din bil jo bedre kører den (drejer , drifter) osv

Sprinting: Jo mere du løber jo hurtigere løber du

 

Håber i kunne lide opslaget

Link til kommentar
Del på andre sites

25 minutes ago, Reyn said:

WeedMaster: er en skill hvor du kan lave weed hurtigere og prisen for tingende går ned i pris jo højere du kommer op i lvl

så det vil sige at folk det lave weed bare skal have nemmere ved at lave penge (tænker det er en dum ide da det vil tage alt ud af balance)

 

26 minutes ago, Reyn said:

Sprinting: Jo mere du løber jo hurtigere løber du

Så folk det løber meget skal pludselig kunne løbe hurtigere end alle (tænker også dette er dumt da det vil bliver for op at kunne løbe fra politiet)

 

27 minutes ago, Reyn said:

Marksman: Den her skill bygger på proficient systemet men hvor du også barekan komme til at skyde mere præcist og mindre recoil 

så ville nogen folk jo få en gigantisk fordel i skudkan iforhold til nye spillere tænker jeg ikke er smart

 

27 minutes ago, Reyn said:

Driving: Det her er en skill som du får upgradet ved at køre meget på serveren,sådan at jo mere du kører i din bil jo bedre kører den (drejer , drifter) osv

tænker ikke dette er muligt og tænker heller ikke det er nødvendigt hvis du spiller lær du at køre bedre og det sker helt af sig selv

Link til kommentar
Del på andre sites

43 minutter siden, Spider pig skrev:

så det vil sige at folk det lave weed bare skal have nemmere ved at lave penge (tænker det er en dum ide da det vil tage alt ud af balance)

 

Så folk det løber meget skal pludselig kunne løbe hurtigere end alle (tænker også dette er dumt da det vil bliver for op at kunne løbe fra politiet)

 

så ville nogen folk jo få en gigantisk fordel i skudkan iforhold til nye spillere tænker jeg ikke er smart

 

tænker ikke dette er muligt og tænker heller ikke det er nødvendigt hvis du spiller lær du at køre bedre og det sker helt af sig selv

Alle skills skal jo resetes hvis du logger ud så du starter på en frisk når du kommer ind igen

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.