Hop til indhold
Stavox

[Solved] E2 tilføjelse


Jan T

Recommended Posts

  • 1 month later...
Just now, Mads (ULTRA SPINNER) said:

https://detvedjeg.com/faktiskikke/ 

 

Fordi jeg ikke ved om der overhovedet findes addons eller hvad det er der kan hjælpe en med at lave e2

Sæt dig et mål med en drømme E2 du skal lave. Så prøv stille og roligt at få lavet den. Hvis der er ting som du så ikke kan finde ud af, må du for det første prøve en anden metode at gøre det på, men ellers søge op på det, og se om andre har lavet det, og se hvordan de gør.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutes ago, DetBareMads said:

Sæt dig et mål med en drømme E2 du skal lave. Så prøv stille og roligt at få lavet den. Hvis der er ting som du så ikke kan finde ud af, må du for det første prøve en anden metode at gøre det på, men ellers søge op på det, og se om andre har lavet det, og se hvordan de gør.

Det tror jeg at jeg vil prøve imorgen vil gerne prøve at lave en e2 hvor man kan skrive !nyhed (text) også det man skriver kommer op på en skærm til en man baser med eller hvis man er politi og laver roadblock så kan man skrive !nyhed Roadblock i tunlen ved byen! Kunne godt bruge noget hjælp så stod der det på skærmen men kan kun få den til at lave til tal....

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Mads (ULTRA SPINNER) said:

Det tror jeg at jeg vil prøve imorgen vil gerne prøve at lave en e2 hvor man kan skrive !nyhed (text) også det man skriver kommer op på en skærm til en man baser med eller hvis man er politi og laver roadblock så kan man skrive !nyhed Roadblock i tunlen ved byen! Kunne godt bruge noget hjælp så stod der det på skærmen men kan kun få den til at lave til tal....

Sæt er meget meget højere mål. F.eks din egen bank. Ved godt det måske kommer til at tage lang tid før du kan lave det, men byg det op fra bunden, og tag det 1 ting af gangen. Du kan som du også selv er inde på starte med chatcommands, og få dem til at virke. Tilføje spillere til arrays via chat osv.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, DetBareMads said:

Sæt er meget meget højere mål. F.eks din egen bank. Ved godt det måske kommer til at tage lang tid før du kan lave det, men byg det op fra bunden, og tag det 1 ting af gangen. Du kan som du også selv er inde på starte med chatcommands, og få dem til at virke. Tilføje spillere til arrays via chat osv.

Det er bare fedt når folk motivere en til at lave noget man ikke selv tror på man kan lave jeg vil prøve at lave en Jyskebank 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.