Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-Ansøgning RAMMIDK


RAMMIDK

Recommended Posts

ngame navn: RAMMIDK
SteamID: STEAM_0:0:119010805
IRL fornavn: Damien
Alder: Jeg er 12 År

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Nej men på En Anden, server var der en admin der Fortalte om  Hvad man Skal huske og Bruge som Admin !

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:Fordi Jeg har spillet på stavox i over 400 timer. jeg har brugt cirka 350kr på servern Jeg syntes at det viser jeg vil spille på servern og prøve at gøre den Bedra

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:Jeg er ikke så klog på ULX.... Men det kan vi vel Få lavet om På sammen (-:

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:Jeg bruger min Mic Til at argumenter I Cases Og Til godt Rp..... (-:

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:Ikke lige nu men Starter snart

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:Selvfølig har jeg Lavet fejl som At Komme til at skrevet /carjack Som Blackmarket Dealer Hved en Fejl Men Nu har jeg læst reglerne In og ud Og kan Dem Præcis. Håber i Kunne lide den ( :

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.