Hop til indhold
Stavox

[Solved] Baser foran spawn på Rockford.


Chuck Norris

Recommended Posts

Jeg syns det er rimelig kedeligt at folk kan få lov til have deres kæmpe baser foran spawn så der ikke er plads til nogle andre. Feks. Gundealers. 

Jeg tænkte at man kunne lave en regel om at man maks måtte have en 8x8 base foran spawn. Så der var plads til andre end en der syntes at han skal bygge på hele området.

Kom gerne med jeres meninger omkring mit forslag.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

De store gunshops på Rockford er et generalt problem lige nu. Jeg syntes regel 3.20 skal yderligere udvides med en regel om max L + L + H. De store baser er ofte bare ren tomrum hvor alt pladsen er ubrugt. Jeg syntes også at store fede røde linjer der laver en "zone", der bare er der for at spilde alt 24x24, når at han kun bygger 3x4 spilder ALT pladsen foran spawn. Jeg syntes dog stadigvæk at gunshops som Teta's den store skal være tilladt på græsplænen. Eventuelt kunne man lave en regel om at bygningen gerne måtte være mere end fx. 8x8 foran spawn i én retning hen mod bagvægen så pladsen bagved ikke er totalt ubrugt som den er nu.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 11/9/2017 den 10:52 PM , Guzern skrev:

De store gunshops på Rockford er et generalt problem lige nu. Jeg syntes regel 3.20 skal yderligere udvides med en regel om max L + L + H. De store baser er ofte bare ren tomrum hvor alt pladsen er ubrugt. Jeg syntes også at store fede røde linjer der laver en "zone", der bare er der for at spilde alt 24x24, når at han kun bygger 3x4 spilder ALT pladsen foran spawn. Jeg syntes dog stadigvæk at gunshops som Teta's den store skal være tilladt på græsplænen. Eventuelt kunne man lave en regel om at bygningen gerne måtte være mere end fx. 8x8 foran spawn i én retning hen mod bagvægen så pladsen bagved ikke er totalt ubrugt som den er nu.

Hold da kæft du klog Guzern.

 

Jeg er helt enig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.