Hop til indhold
Stavox

[Afslået] ansøgning til moderator


Useless Shark

Recommended Posts

Ingame navn: Carbon#m4master 
SteamID: STEAM_0:0:53223545
IRL Navn: Bjørn Holst Dyreby

Alder: 27/10/00

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

ja det har jeg jeg har været admin op til flere gang og jeg tager det seriøst og keder også til mange af ting inde for det og jeg siddet mig ind i det når jeg skal være et eller andet og har også spil har ind snart 2 år og jeg synes også det er sjovt men man skal jo være der for at hjælpe folk med der´s problemer det kunne jeg godt tække mig at hjælpe dem med har også i css været admin har også været ind på en der hedder heroes som super admin også som hvor vi skul sidde alt op fra start inde på heroes.

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

fordi jeg er seriøst om alt ting og jeg kan også godt lide at talle med folk også som jeg har sag før at hjælpe dem inde på stavox også for de jeg ved hvad man må og hvad man ikke må inde på stavox og jeg har et storet ordforråd som jeg bruger til meget som gør man kan tal med folk på en anden møde og så er jeg god til at tal med folk hvis de har brug for hjælpe med et eller andet.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

ja jeg ved lidt om det men vild meget gerna læger mere om det hvis det er jeg kunne komme til det og det vil jeg også tag meget seriøst om og høre på jer men ved man brug det til meget.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

jeg kan snakke dansk flydenden men er ikke så god til at skrive for de jeg er ord blind men det er jo ikke en undskyl så jeg vild gøre mit best for at skrive så godt som jeg kan og jeg bruger min mic meget inde på stavox og skrive også lidt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

jeg kan være på mandag/trisdag/ondsag/fradag/lørdag/søndag og vil også kunne komme ind også slev om jeg ikke kan der kan i jo ring til mig eller skrive.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

ja jeg vil gøre alt for at lære mer og tager det meget seriøst om alle ting og har også ts og skype og jeg går i 9´en kasse så mange folk kan lide mig inde på stavox så håber på det best

 

vi ses inde på stavox mvh carbon#m4master ha en god dag.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.