Hop til indhold
Stavox

[Afslået] [Ansøgning] Emil Nielsen


Avenue

Recommended Posts

Ingame navn: Emil Nielsen

SteamID: STEAM_0:1:86801823

IRL Navn: Emil Nielsen

Alder: 15

 

Hvem er Jeg?

Mit navn er Emil, jeg er 15 år og bor i Jylland. I Min fritid laver jeg ikke meget andet end at spille computer, mest Minecraft & Garrys Mod, også arbejder jeg Tirsdag og Torsdag, så de 2 dage vil jeg først kunne være online lidt senere på dagen.

 

Erfaring:

Jeg vil selv sige jeg har meget erfaring med generelt at være staff i et gaming community. I spillet Minecraft har jeg været staff på flere forskellige servere(For eksemepl: Darkspear, Trixia Strandet). Jeg har også ejet omkring 3 forskellige Minecraft servere, som også har givet mig erfaring. I Garrys Mod, som nok også er det i vægter mest på, har jeg været Admin på serveren ZreakDK + jeg har haft min egen server Etrix(Dog kom den aldrig op offenligt) Som også har givet mig erfaring omkring selve spillet Garrys Mod og gamemoden DarkRP.

ULX kender jeg også rigtig godt, dog er det et stykke tid siden jeg brugte det sidste, så en opfrisker ville ikke skade :)

 

Hvis man ikke kun tænker på Staff Erfaring har jeg 1090 timers Garrys mod, hvor alle undtagen omkring 10 timer har været DarkRP, da det er det eneste jeg finder sjovt i Garrys Mod.

Jeg vil selv mene at jeg kender reglerne for DarkRP ind og ud. Dog fandt jeg ud af da jeg startede på Stavox at i har lidt et andet syn på det end mig, men det har jeg dog rettet ind efter.

 

Mikrofon:

Jeg har en god mikrofon og bruger den altid når jeg spiller DarkRP, og ja jeg taler flydende dansk, og med god grammatik.

 

Hvornår kan jeg være online:

Jeg regner med at kunne være online hver dag, måske er jeg ikke lang tid inde hver dag, men ellers om Tirsdag, Onsdag, Fredag, Lørdag & Søndag kan jeg være specielt meget på.

 

Jeg kan godt finde på at sidde en hel Lørdag, fra omkring 1 til 7 og være online, og i hverdagene er det noget af det samme!

 

Mit omdømme:

Jeg ved godt allerede nu, at der kommer nogle negative kommentarer omkring min ansøgning. Men jeg tror udelukket der er fordi jeg godt kan lide at spille RP "agressivt". Altså jeg råber måske lidt, og sådan. Men selvfølgelig er det noget jeg straks stopper hvis det ikke passer ind hos en Admin.

Men så vil jeg sige at jeg faktisk kan vende  det til noget positivt. Fordi jeg ser flere gange Admins bl. a. på Stavox, Admins som ikke virker sikre nok og som ikke har nok "attitude". Altså jeg synes nogle gange jeg ser Spillerne tager over i Adminsagen og overtale den pågældende Admin til ting og sager, fordi Adminen virker "bange". Der kan jeg forsikre jer om ikke sker ved mig. Selvfølgelig taler jeg pænt til spillerene uanset hvad, men jeg kan sagtens håndtere at spillere er for eksempel flabet, flygter fra sager eller generelt provokerende.

 

Vil lige sige her til sidst, at jeg godt ved jeg har været en smule straffet, og det undskylder jeg meget. Men det var lidt efter jeg joinede Stavox jeg lavede noget lort, som selvfølgelig ikke sker igen.

 

Jeg håber i kan bruge mig til noget!

Venlig Hilsen Emil

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Da du var betjent med din ven der stoppede du viktorfry7 i tunnelen. Jeg kom løbene forbi og så siger du jeg skal sætte mig ned og så spørger jeg hvorfor også siger du at jeg er med i hans gang, så det kunne være jeg ville skyde dem. I reglerne står der at man ikke må hjælpe en gang member hvis han bliver fx stoppet medmindre jeg var med i sagen og det var jeg ikke.... :)

Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, Gv100100 said:

Da du var betjent med din ven der stoppede du viktorfry7 i tunnelen. Jeg kom løbene forbi og så siger du jeg skal sætte mig ned og så spørger jeg hvorfor også siger du at jeg er med i hans gang, så det kunne være jeg ville skyde dem. I reglerne står der at man ikke må hjælpe en gang member hvis han bliver fx stoppet medmindre jeg var med i sagen og det var jeg ikke.... :)

 

Kan ikke lige huske den konkrete sag... Men der har vel været noget våbencheck i tunnelen

Men kan da forsikre om jeg har læst reglerne ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutes ago, killernukeclear said:

-rep 

 

  • Jeg synes ikke at du holder reglerne
  • Nogle gange har jeg dog oplevet at du skyder meget på andre når de ikke er sammen med dem der raider og andre ting selvom men står langt væk.

 

Jeg bryder altså ikke reglerne... Har ikke rigtigt andet at sige til det :/

Men forstod ikke helt nummer 2 ting du skrev

 

Men tror altså det er fordi jeg spiller lidt aggresivt, og det ligner jeg bryder reglerne, men selvølgelig kan jeg stoppe med det som Admin

Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep 

 

1. Har set dig lave RDA

2. Skuder efter folk uden grund

3. Laver våben tjæk på en der har våben License

4. Bryder NLR

5. Snaker ikke pænt til folk

6. Laver warrent på en Våben Handeler fordi han sælger våben(Hvilket er hans job at i den roll) 

7. Kan ikke reglerne

8. Står og camper ved Gun Shops

 

-rep herfra desværre

 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 hours ago, Screwyounoob25 said:

-Rep 

 

1. Har set dig lave RDA

2. Skuder efter folk uden grund

3. Laver våben tjæk på en der har våben License

4. Bryder NLR

5. Snaker ikke pænt til folk

6. Laver warrent på en Våben Handeler fordi han sælger våben(Hvilket er hans job at i den roll) 

7. Kan ikke reglerne

8. Står og camper ved Gun Shops

 

-rep herfra desværre

 

 

 

Er altså rimelig sikker på at det ikke passer det du skriver...

 

Men synes det er underligt jeg ikke har været jailet / warnet for det?

Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, Screwyounoob25 said:

nej du har laver warrnet på en våben handler fordi han soldt våben til folk der ikke havde våben license

 

og har set dig rda flere folk og få ban fra politi job 30 minutter 4 gang ialt og har også set dig bryde nlr et par gang

 

Den øverste ting har jeg ikke lavet, og det er en ting man typisk vil blive straffet for og det er jeg ikke..

 

Det med RDA passer jo ikke, og det er jeg heller ikke straffet for.

 

Nlr har jeg kun samme svar som sidst

 

Og til sidst er jeg rimelig sikker på jeg kun har fået JobBan 2 gange, den ene fordi der var noget jeg ikke vidste(Gør jeg så nu), og den anden kan jeg ikke huske

Link til kommentar
Del på andre sites

Er ved at blive lidt træt af de kommentarer som skriver jeg bryder reglerne,

Kan simpelthen ikke forstå hvorfor jeg ikke er blevet straffet, hvis jeg har brudt reglerne

 

Men kan fremover kun anbefale jer der skriver at få fat i en Admin når i mener nogen bryder reglerne, i stedet for at skrive på folks ansøgning -.-

Fordi havde i taget fat i en Admin vil jeg være rimelig sikker på at jeg ikke var blevet straffet, fordi jeg ikke bryder reglerne...

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.