Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Unban


FucktUpFraBlokken

Recommended Posts

______________________________

SteamID:  STEAM_0:0:73125991

Hvorfor skal du unbannes: Til morges blev jeg bannet af en admin ved navn Trampertobi. Trampertobi har bannet mig permanent udelukkende fordi jeg satte mig til at farme printere imens jeg var afk. Jeg ved det er imod reglerne og farme imens men er afk, og jeg havde ikke rigitg tænkt over det, men come on permanent ban? Er i klar over overhovedet hvor mange timer jeg har brugt på jeres server? Jeg havde vip og over tusinde timer på jeres server. Men kære venner perm-ban, come on jeg elsker jeres server, og jeg kan med garanti kunne stå ved mine ord at det ikke vil ske igen........ Måske kunne i til næste gang starte med en advarsel på en uges ban, istedet for perm. I så fald har jeg begået en fejl som jeg fortryder. Håber i vil tage det til jer og overveje min adagang igen.

ASAP

 

MVH. FucktUpFraBlokken - Isac Mikkelsen

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:73125991

Grund: Står og afk og farmer Printers med magro

Navn: FucktUpFraBlokken

AdminID: STEAM_0:0:27440735 - Tramper Tobi [junioradmin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 07-09-17 08:30


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Greenberg

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, -----===Isac Den Hellige===----- said:

Jeg vidste godt jeg ikke måtte, man kan vel bare sige jeg var grådig efter afk penge. Men igen en fejl er en fejl, i er velkommen til at trække 50 tusinder af min konto men altså...... Unban:)

Jeg er meget stor fan af serveren

Og hvad så med næste gang du gør det?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.