Hop til indhold
Stavox

[Solved] Unban - Fuji Takanashi


zalboo

Recommended Posts

In-game navn: Fuji Takanshi
SteamID: STEAM_0:1:47777154
Ban Reason: Minge kid
Hvem har banned dig?: DyNATO
Hvorfor skal du unbannes?:
Denne besked er mest dedikeret til DyNATO når der er klart to sider af historien.

Hej DyNATO,
Jeg blev den anden dag banned på jeres Garry's Mod server, på grund af irriterende opførelse hvis jeg har forstået det rigtigt. 
Men når jeg kigger tilbage, kan jeg kun huske at jeg blev ophidset af grunden at du konstant dræbte mig i jail.
Alle kan da midste sit temperament en gang imellem, men det er ingen undskyldning for min opførelse. Jeg tænker bare det var lidt at overreagere at bandlyse mig permenent for at blive sur over RDM af en admin. (dette er fra mit perspektiv, og vil med glæde høre din side af historien.)
Jeg skriver nu denne besked for at få lidt flere oplysninger hvorfor du valgte, at træffe denne beslutning, og måske enda få dig til at genoverveje om jeg faktisk fortjente denne bandlysning.
Jeg ser frem til at høre nærmere fra dig.

 

EDIT:

Jeg kan på nogle måder forstå hvorfor jeg blev bandlyst, men at blive bandlyst permenent? Det kan jeg på ingen måder forstå.

At ændre min ban til 1 eller 2 uger ville virke mest fair i min personlige mening.

 

MEN den beslutning er jo helt op til staff holdet og jeg vil helt sikkert respektere deres valg.

Jeg håber dog stadigvæk at få svar på denne topic, så jeg kan få en bedre forståelse hvorfor jeg blev perma banned. :)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.