Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban - Falken


Falken - Lynet

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:54230653
Hvorfor skal du unbannes: 

Så blev det min tur (Selv forskyldt..), lad mig forklare episoden der skete da jeg blev bannet.

 

Jeg sad på serveren og kørte lidt rundt i min bil, hvor jeg ser at jeg kun har 7-800kr på mig og ingen på kontoen, hvor jeg så spørger min kammerat om han vil sende lidt penge på mobilepay, som han gør.

Jeg får dog ikke pengene, og tager så et Screenshot som bevis osv, men det er ikke der jeg dummede mig. Jeg dummede mig ved at downloade hack til prophunt igår aftes, som jeg ikke havde slettet så det var stadig på mit gmod (På screenshot). Lukkede så mit spil for at afinstallere det så jeg ikke havde hacket mere, men da jeg så får downloadet gmod igen for, at vil spille på stavox igen, er jeg blevet bannet, fordi jeg var så stor en idiot at have hack på, og jeg bruger 100% af alt min spille tid på Stavox, og vil virkeligt gerne ind igen..

Det er min egen fejl - Som man lærer af.

 Tror ikke der er så stor chance for, at jeg kommer ind igen men håbet er der stadig

 

Ser frem til at høre fra jer.

- Falken (Tobias)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:54230653

Grund: Hacking/Scripting

Navn: Falken

AdminID: STEAM_0:1:61645114 - Simon Scott [moderator]

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 03-09-17 10:49


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Marcus

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi tillader ikke nogen form for hack/scripts, hvilket tydeligt fremgår af vores regler. 

Du har efterhånden tilegnet dig så mange straffe, samt episoder med vores staff-team, at jeg ikke ser dig som spiller på vores servere i nærmeste fremtid.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.