Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning.


Saugmann

Recommended Posts

Ingame navn: J0hn Cena
SteamID: STEAM_0:1:51060516
IRL Navn: Daniel Ø. Saugmann
Alder: 15

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, har ejet en minecraft server med 30 spiller dagligt (Lidt kikset :D)

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi jeg har 200+ timer med Darkrp, har godt styr på reglerne og kan tage ansvar. jeg er god til at skabe overblik selv i de sværeste situationer.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Nej, men er meget lære nem og kan sikkert godt et par commands eller to.

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Bruger stort set altid min mic og er 100% dansk.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: kan være på ca. 6 dage i gennemsnit, hverdage efter 3:35 kan jeg være på og weekend kan jeg være online fra kl 10:00.

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Jeg er en glad dreng som spiller meget computer og i kommer ikke til at fortyde hvis i vælger mig :).

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.