Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Pinks Mod Apply


PinkGamerDK

Recommended Posts

Ingame navn:PinkGamerDk
SteamID:STEAM_0:1:66400080
IRL Navn:Patrick Mensing
Alder:14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:Nej ikke herinde på stavox men på andre servere ja 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:Fordi jeg gerne vil hjælpe players med deres problemer og jeg vil hjælpe dem hvis der er et spørgsmål. Jeg vil hjælpe servern med at blive en mobbe fri server for jeg har lagt mærke til at der går nogen rundt og sviner andre til! Jeg har også lagt mærke til at andre skyder folk random og køre folk ned random. Jeg vil rigtig gerne hjælpe players jeg er altid i godt humør. Jeg er også meget hjælpsom. Jeg vil nok være Staff On Duty Det meste af tiden.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:Ja det har jeg :)

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:Ja.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:Kan næsten være inde hver dag.

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:Jeg elsker og spille på Stavox det er verdens bedste server!

Har Dsv. ikke skrevet så meget herinde Pga. Ordblind Så håber det er okay med jer

Link til kommentar
Del på andre sites

19 hours ago, PinkGamerDK said:

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:Fordi jeg gerne vil hjælpe players med deres problemer og jeg vil hjælpe dem hvis der er et spørgsmål. Jeg vil hjælpe servern med at blive en mobbe fri server for jeg har lagt mærke til at der går nogen rundt og sviner andre til! :)

Synes ikke lige præsis dette gør dig mere kvalificeret end andre, det vil alle jo hjælpe med. Men godt intiativ!

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutral Rep

 

Grunde:

-Tror ikke rigtigt jeg har set dig på serveren. (Kan være fordi vi ikke er på, på det samme tidspunkter)

-Du måtte gerne uddybe dine svar, og lave noget mere tekst på din ansøgning. (Folk får ikke et ordenligt indblik af hvad du kan gøre for serveren, så det emne må gerne uddybes mere til en anden god gang.

 

Held og lykke med din ansøgning om Administrator på Stavox.

Mvh. Martin Holm^_^

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.