Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Mod ansøgnig


JonaS

Recommended Posts

Mod ansøgning

Ingame navn:

Jonas

SteamID:

STEAM_0:1:54395478

IRL Navn:

Jonas?

Alder:

13

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:
Ja, jeg har været mod inde på stavox og ca 4 -5 servere før jeg kom til stavox. Jeg har været lige ved at blive headadmin men da serveren dsv gik ned blev det ikke helt til noget :) Ellers har jeg været staff her på stavox. Jeg har været med til at hjælpe en owner med at sætte en server op (Dog ikke lavet de tekniske ting.)

Hvorfor skal vi vælge dig som mod? Hvorfor er du mere kvalificeret end de andre ansøgere?:

Jeg er aktiv og har mulighed for at være på serveren stort set alle dagene i ugen (har dog et arbejde som jeg skal klare 2 gange om ugen, men jeg finder dog stadig tid til at komme ind de dage.) Jeg har meget erfaring med jeres cmd's inde på serveren da jeg jo har været mod her inde før, eller kender jeg også til alle ULX cmd's man skal bruge :) Så er der også det med at jeg tit er inde kl 02 - 04 i weekenderne, så jeg kan tage de cases der kommer der. Jeg syntes i skal vælge mig fordi jeg har meget erfaring på gmod som staff. Jeg er ved at miste lysten til at rp 100% inde på serveren, det vil jo så betyde at jeg har tid til alle de cases. Men jeg mister aldrig lysten til darkrp på gmod :) Jeg vil tage mit job seriøst og ikke misbruge det.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaringer med ULX?:

Ja det har jeg, Jeg kender alle jeres custom cmd's og kender alle ULX man skal bruge som mod og admin. Ellers har jeg stadig binds til det hele.

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte etc?:

Ja? Jeg snakker stort set kun? skriver kun vis jeg spiser eller der er nogle inde på mit værelse. Så jeg ville sige jeg har en mic og bruger den?

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på serveren? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Nej jeg har mulighed for at være på hver dag i ugen. jeg kommer ca hjem kl 13.40 og kl 15.50 Mandag, Onsdag og Torsdag, ellers er jeg på hver weekend. (serfølgelig ikke vis jeg er på ferie)

Anden relevant infomation omkring dig vi synes vi skal vide?:

jeg er 13 år gammel jeg går i 7 klasse, jeg har spillet gmod i 1900+ timer og 450+ timer inde på serveren. :) Jeg arbejder som fodbold hjælpe træner 2 gange om ugen (tirsdag og fredag)

 

MVH Jonas

Jeg Håber i vil vælge mig som jeres nye mod inde på serveren :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Du er ekstremt rar at spille med, og sindsyg sjov at lave små projekter med.

Dit humør er næsten altid godt, og du får en til at smile.

Sidst men ikke mindst kan du ALLE regler.

Jeg har hørt hvor meget du brænder for at få en chance mere, og det synes jeg du fortjener.

+Rep

 

Dog please ændre fonten, da en som mig har svært ved at læse det ^_^

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.