Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban forspørgelse


kurt kong

Recommended Posts

 

SteamID:  STEAM_0:1:82494959

 

 

 

Hvorfor skal du unbannes: 

Hej mit navn er Noah... Jeg er rimelig ny til RP servere og har prøvet et par stykker... både engelske og danske.... Men når jeg prøver at joine en af jeres servere står der at jeg er blevet perm banned for at skyde ud af jail og lyve for admin... Jeg kan ikke huske at jeg nogensinde har været inde på jeres server og synes derfor at det er mærkeligt at jeg er blevet banned.... Det irritere mig meget da jeg gerne gider at prøve den største danske RP server men ikke kan fordi jeg er blevet perm banned.... Jeg kan ikke huske at jeg har spillet på jeres server men hvis det nu viser sig at jeg har været inde på jeres server da jeg var mindre og har lavet noget ballade er jeg meget ked af det og lover at det ikke kommer til at ske igen (hvis jeg bliver unbanned)....

 

Med vendelig hilsen Noah.... Håber at vi ses inde på serveren hvis jeg bliver unbanned :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:82494959

Grund: Lyver i admin case, SKyder ud af jail,Skyder staff i case

Navn: pig

AdminID: STEAM_0:0:45197944 - BoostedAnimal [user]

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 20-01-17 10:57


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Teta

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg købte Gmod for nogle år siden og dengang havde jeg en skrald pc, dårigt internet og ikke en skid viden om de forskellige servere på gmod og deres regler.... Min idé var dengang at jeg købte spillet at jeg så må gøre hvad jeg har lyst til... Jeg er ked af hvis jeg dengang har brudt nogle regler. Jeg vil bede om en chance til... Og lover at de hændelser (skyder på staff, skyder ud af jail og lyver over for admin) ikke kommer til at ske igen...

 

Jeg kan ikke huske at jeg er blevet banned i 2017.... Jeg har ikke spillet på jeres server i 2017... måske 2016 eller 2015...

Det eneste jeg beder om er en chance til da jeg gerne vil spille på jeres server :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har altså brug for noget erkendelse fra dig. Vi banner ikke folk for sjov her, og du har været inde på vores server i år, det har vi begge sort på vidt. 

 

Find frem til, hvorfor, eller hvem der har været skyld i dit ban fra januar, så skal jeg se hvad jeg kan gøre for at lukke dig ind igen :-) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.