Hop til indhold
Stavox

[Solved] Guttenborg :(


Guttenborg

Recommended Posts

In-game navn: Guttenborg
SteamID:STEAM_0:0:83103695 (http://steamcommunity.com/id/Guttenborg/)

Ban Reason: Sidste chance
Hvem har banned dig?: ved jeg ikke
Hvorfor skal du unbannes?: Fordi at jeg gik op og spurgte hvorfor ham der skød mig overhovedet skød mig (altså det var rdm) Han svarer derefter “hahah nlr du bliver bannet” grunden til jeg gjoprde det var fordi klokken var nok omkring 2 om natten og den admin der var på var AFk (Himihej) Har snakket med himi og han siger også at han var afk.

Jeg spiller meget på servern og har også været bannnet før, derfor gjorde  jeg alt for ikke at bryde så mange regler og bare spille.

 

Fralsen så det hele.

Resten af mit craw  var også inde på det tidspunkt (Japaneserne)

 

Håber den bliver læst med rette øjne, Fortsat god aften/dag

 

¤Guttenborg¤

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis jeg lige må have lov til at kommentere denne post, vil jeg gerne lige selv forklare historien. Kl var sent om aften, der var ikke særlige mange spillere inde, jeg var alene politi mod Guttenborg, og 4 andre af hans venner. Den første gang Guttenborg lavede nlr, fik han jail 180 sec. Det kan Himhej nok også selv bekræfte. Anden gang vælger jeg at raide dem, da de har stjålet deres biler fra PD. Det ender med at jeg  dræber alle fem, og det første guttenborg siger som kommentar er "Jeg pisseligeglad om jeg laver nlr.", og så kommer han tilbage og dræber mig, for at beskytte deres printere og biler. Jeg konkludere så at prøve at få kontakt til en admin, som ikke er AFK, fordi jeg ikke selv vil bryde reglerne for at vinde over dem. Jeg får kontaktet Jimboe, og så ender det med ban. Efter kommer han ind på TS, og sviner mig til, fordi han mener at jeg er skyldig i at han er banned. Hans sprog synes jeg heller ikke er acceptabelt, og hans attitude er heller ikke for god. 

 

---PS----

Han blev ikke rdmét, de fleste fra hans gang skyder efter mig, og løber ind i hans base. Guttenborg står med en AK-47 i hånden, med ryggen til mig, jeg vælger skyde dem alle, da de udgør en stor trussel for mig når de bærer våben. Jeg dræber Guttenborg, han betrager det som rdm. Jeg forklarer ham at det ikke var rdm, men han vælger ikke at lytte, og han træffer istedet den beslutning at dræbe mig.

 

 Jeg har aldrig på noget tidspunkt sagt du ville blive banned, det noget du selv lige har valgt at improvisere, for at sætte mig i en dårlig synsvinkel. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.