Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mod / Admin ansøgning


Polle

Recommended Posts

Ingame navn: Jakob
SteamID: STEAM_0:1:49505363
IRL Navn: Jakob Beider

Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja :) Jeg har været SuperAdmin på 1 server i 4-8 måneder og har været Administrator i 4-12 måneder på 2 server inden Stavox

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: Jeg har spille meget og kan alle regler til Darkrp og går meget op i regler. Jeg synes at man ikke skal bryde nogen relger fordi det er i er noget man skal holde så er det sjover at spille spillet f.eks Darkrp der er reglerne til for at gøre det mere realistisk. Jeg er god til computer. Jeg lytter til alle vis de har noget med sagen at gøre. Jeg er positiv og jeg har aldrig gået fra en admin sag.

 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg har spille Gmod i 730 timer og det meste er Darkrp. Jeg er altid glad og positiv og jeg tager ikke parti vis jeg er i en admin sag. Jeg har meget erfaring som Moderator/Administrator. Jeg vil sørge for at alle for en fair straf så den person som har gjort noget som f.eks at han keypad ikke virker for han 300sec.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja meget. Jeg har brugt det på andre server og har styr på det. Det er lidt ligsom !menu men lidt en anden slags menu. Jeg er ikke 100% sikker på !logs og !scene endu :) 

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende?: Bruger du ofte din mic etc.?: Ja og jeg syndes selv jeg er rimlig god til Engelsk. Jeg bruger altid mic f.eks vis min mic er gået i stykker finder jeg et andet headset. :D

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på?: Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Mandag kl 15:00-22:00 Tirsdag kl 15:00-22:00 Ondsdag kl 14:00-22:00 Torsdag kl 15:00-22:00 Fredag 14:00-00:00 Lørdag kl 10:00 Til 00:00 Søndag kl 10:00-22:00

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Jeg hedder Jakob Beider jeg går i 8. klasse og bor i Jylland Viborg. Jeg spiller meget på computer. Jeg spiller fra morgen til aften i hverdagen. Jeg har en Hund Indy, 7 brødre 6 af dem bor IKKE hjemme, en Mor og en Far. Jeg er altid glad og positiv og altid en frisk dreng :D. Jeg har fået 10 i Dansk, 12 i matematik, 7 i Tysk og 7 i Engelsk

 

Tak fordi i gider at læse min Ansøgning. Jeg håber i kunne lige den. :D

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.