Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban


Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:141678448

Hvorfor skal du unbannes: Jeg ville gerne unbannes fordi jeg har fortrydt det jeg lavde mod glen og 4 andre personer. sådan er jeg ik i IRL. jeg var lidt mærekelig jeg ved slet ik hvordan jeg kunne finde på det jeg ville gære alt for unban lige meget og jeg skal være glens Slave eller hvad eller Dynns Ven Det ville jeg fakstisk godt xddd Jeg elsker jeres server og jeg lover højdt og hælligt at jeg ik gør det igen 

 

MVH. Filip

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:141678448

Grund: MassRDM "For sjov" - Disrespect af Staff

Navn: Jake Wiki

AdminID: STEAM_0:0:37262415 - Glen Andersen [senioradmin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 27-07-17 14:51


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Teta

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Jake.

Føler du at du har lært din lektie af dit ban? - Ved ærlig talt ikke om den opførsel du havde den dag, bare lige er "væk" efter 1 måned. Da jeg hev fat i dig, var dit svar "Gjorde det bare for sjov" samt du sidder og sviner mig til da jeg sidder det du gjorde var i mod reglerne

Link til kommentar
Del på andre sites

17 timer siden, Glen Andersen skrev:

Hej Jake.

Føler du at du har lært din lektie af dit ban? - Ved ærlig talt ikke om den opførsel du havde den dag, bare lige er "væk" efter 1 måned. Da jeg hev fat i dig, var dit svar "Gjorde det bare for sjov" samt du sidder og sviner mig til da jeg sidder det du gjorde var i mod reglerne

Hej Glen. Jeg har lært af det jeg elsker jeres server og JEG GØR DET ALDRIG IGEN Tro mig jeg har været på siden af mig selv de sidste 2 måneder også valgte jeg bare det inde på jeres server som så var dumt

17 timer siden, Glen Andersen skrev:

Hej Jake.

Føler du at du har lært din lektie af dit ban? - Ved ærlig talt ikke om den opførsel du havde den dag, bare lige er "væk" efter 1 måned. Da jeg hev fat i dig, var dit svar "Gjorde det bare for sjov" samt du sidder og sviner mig til da jeg sidder det du gjorde var i mod reglerne

+ Du er også en skide god person

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.