Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning!


Zenoxxi

Recommended Posts

Mit ingame navn: CasperDK

Mit virkelige navn: Casper (sjovt nok xD)

Mit SteamID: STEAM_0:1:49765632

Min alder: Jeg er 15 år gammel

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Jeg har været tidligere Admin på stavox + Jeg var admin på stavox før at dynato tog over. Jeg har haft min egen server, som jeg selv satte op, dog blev jeg nødt til at lukke den, da jeg ikke følte at jeg var den rette til at holde den kørende. Jeg kender alle ULX Commands + De nye i har fået lavet - Altså !scene og det med at man skal gå !goto personen før man skriver !bring -Ved ikke om i har andre nye :) 

Jeg har selv haft min egen Minecraft,CSS, Garrysmod, server (Igen som jeg selv satte op)

Jeg stoppede på Stavox på grund af, at jeg gerne ville spille mere RP. Men jeg tog dog fejl. Jeg savner at hjælpe folk mere, jeg kan sagtens være en stor hjælp når folk spørger over chat, men jeg føler bare det ikke er godt nok. Serveren har til gængæld også fået flere mods/admins, og det vil selvfølgelig også hjælpe, i forhold til at man skal tage det hele selv. 

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

Altså som sagt, så kan jeg alle commands, jeg har tidligere været staff på serveren. Jeg er ikke som sådan uvenner med nogle af spillerne, jeg klarer mig godt med alle på serveren inklusiv staff. Jeg er meget kvalificeret i Garrysmod, jeg har over 2000 timer og spiller sådan set kun på StavoxxD #NoLife

Jeg er på hver dag, og kan sagtens håndtere end admincase. Jeg er sjov, men kan sagtens tage tingene seriøst. Jeg fungere rigtig godt med mange på serveren, de fleste kender mig nok som ham der laver E2 :) Jeg lytter selvfølgelig til begge parter i en admincase, og er god til at se hvem der lyver. Men vil dog ikke straffe nogle andet en hvis jeg er 100% Sikker eller hvis jeg har beviser nok. Jeg er venlig, og tager tingene stille og roligt. Jeg ved hvornår jeg skal straffe folk og hvornår jeg ikke skal. 

Jeg unbanner og banner selvfølgelig ikke bare folk som de kommer og går. Der skal selvfølgelig være en grund og personerne skal have gjort det flere gange, udover hvis de nu f.eks. Truer med ddos, eller ikke taler dansk, osv. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja, som sagt har jeg haft mine egne servere, og kender alle commands. Ellers er det jo bare at skrive !menu. Jeg har selv været inde og rode med commands og selv satte nogle nye commands op i ULX.

 

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

Ja, jeg snakker flydende dansk, jeg er født og opvokset i danmark, jeg får 10+ i Dansk. Jeg bruger altid min mikrofon, og det vil jeg selvfølgelig også gøre i en admincase. Jeg gider ikke at skrive, ikke fordi det tager for lang tid, men det er meget hurtigere at tale. Jeg tog en test hvor jeg fik 96 ord på 1 minut. - Men lidt irrelevant. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at på i weekenden?:

Jeg har mulighed for at være på hver dag. Der er dog først omkring de 15:30 tiden, da det er der jeg har fri. Jeg har ikke noget job lige pt, så kan komme på hver dag. Jeg vil altid være på om aftenen, og i weekenden plejer at spille til 3-4 Tiden (om natten) og for det meste også meget af dagen. Jeg har tidligere fri om tirsdagen så jeg har mulighed for at komme lidt tidligere på! Jeg har spillet over 100 timer på serveren de sidste 2 uger udelukket kun Stavox. 

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

Jeg er en 15 årig energisk frisk dreng - Jeg bruger meget af min tid på Stavox, læse Forum, og spille på serveren. Min fætter og Farmor er dog lige død her i vinterferien, men det stopper mig dog ikke med at spille, havde dog kun set min farmor et par gange i mit liv, så det tager ikke så hård på mig, min fætter var faldet i vandet og druknet under en bytur, men det er 6 uger siden at han forsvandt, og blev endelig fundet i lørdags. Men min hverdag fungere stadig, jeg er ikke særlig påvirket af det som man skulle tro. Jeg har ikke en eller andet lorte mikrofon, hvor folk næsten ikke kan høre hvad man siger. Har Logitech G35 

 

 

 

Det var alt, håber dog at kunne blive en del af staff teamet igen xD

Ses på serveren

 

 
 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Fantasktisk ansøgning, en der faktisk var værd at læse.

Du er sgu altid venlig, og spiller tit.

Kan ikke finde på nogle dårlige ting om dig, så kæmpe +rep herfra.

 

Til CasperDK: Godt de fandt din fætter, og håber det bedste for dig og din familie. :)

Ærgeligt med din mormor, samme skete for mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.