Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Gv100100's Moderator Ansøgning


Gv100100

Recommended Posts

Ingame navn: Gv100100
SteamID: STEAM_0:0:80908496
IRL Navn: Gustav
Alder: Jeg er 12 snart 13

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, i CS:GO Var jeg admin på en server men sagde op da jeg ikke ville spille CS:GO mere. I Arma 3 har jeg været helper på en engelsk server. Min ven har en Arma 2 server og den blev jeg Admin på og lidt senere blev jeg Headadmin. Jeg har også eget en Minecraft server. I Gmod har jeg været Superadmin, men den lukkede ned fordi de ikke havde nok penge til at holde den kørende... 

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg har spillet RP i 855 timer ikke kun i gmod men også mange andre spil... Min første prioritet er at være positiv og glad når du hjælper andre og at folk for fair straffe hvis de har gjord noget forkert. Jeg synes også der mangler noget staff om morgen i weekenden og jeg  kan være online fra kl 08:00 om morgen. Jeg giver ingen straffe hvis der ikke er nogle beviser. Hvis jeg nu skulle give en straffe ville jeg altid tænke om jeg selv ville tænke det som en fair straffe. Jeg vil også høre begge sider af historien før nogle for en straffe og jeg ville koncentrer mig meget om mit job som staff.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja noglelunde. Jeg skal bare lige have frisket dem op igen.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Ja jeg kan skrive og tale flydende dansk. Jeg bruger altid mic da det gør det hele meget nemmere.. Kunne ikke se mig selv som staff og ikke kunne snakke. Hvis det nu skulle ske at min mic ikke virkede så skaffer jeg en ny så hurtigt så muligt.xD

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Nogle gange om mandagene. Tirsdag kl 14:15-21:00. Onsdag kl 15:00-21:00. Torsdag 14:15-21:00. Fredag kl 14:15-01:00. Lørdag kl 08:00-01:00. Søndag kl 08:00- 21:00. Kan godt være længere oppe i hverdagene, har bare en del lektier for tiden.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Jeg bor på fyn og jeg går til parkour mandag og torsdag. Jeg synes at det er rigtig sjovt at spille og hygger mig med det... Jeg er en frisk dreng og elsker og sport. Jeg synes selv at jeg er en positiv og glad dreng. :D

 

Tak fordi i gad at bruge jeres tid på min ansøgning. :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Gv100100 

Nu svare jeg hvad jeg tror de mener :)

Tror de mener med du i for mange casses og jo flere casses du er i jo mere tid bruger de på dig , så hvis du blev staff ville du skulle tage dine egne casses og dem har du rimelig mange af casses hvor du er problemet eller hvor du har et problem med en anden.:)

Men det bare hvad jeg tror de mener med det :)

Link til kommentar
Del på andre sites

On 24/2/2016 at 15:40, MagnusBD said:

Gv100100 

Nu svare jeg hvad jeg tror de mener :)

Tror de mener med du i for mange casses og jo flere casses du er i jo mere tid bruger de på dig , så hvis du blev staff ville du skulle tage dine egne casses og dem har du rimelig mange af casses hvor du er problemet eller hvor du har et problem med en anden.:)

Men det bare hvad jeg tror de mener med det :)

Okay.. Når jeg ser en bryde reglerne caller jeg bare tit på Staff. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.