Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage - Hejmeddig


Thofner

Recommended Posts

Dit ingame navn: Højz

Staff ingame navn: Hejmeddig

Dit SteamID: STEAM_0:0:83272642

Staff SteamID: STEAM_0:0:64109941

Forklar situationen: Ja det starter med at jeg er i case med "Flemming Den Lede" og har en der skal bannes for physic gun abuse  (og han bliver også bannet for at dræbe en med sin bil med sin physic gun) så fordi tobigamer har været lidt højt rystende som han plejer råber hele tiden og det hele så bliver "Flemming Den Lede" lidt irriteretog vi ender med at vi kører ham ned i casen så han blev sendt til spawn og han kalder på admin med grunden - flemming den lede er ond -  og ja selvfølgelig skal han komme med en ordenlig grund og så kommer hejmedig og siger du skal ikke komme med sådan en grund ellers næste gang er der ban og det blev jeg lidt irriteret over at høre den måde man får det sagt på så jeg vælger at kalde på ham og først forklare situationen og forklarer at det heller ikke bare er sådan man bare skal snakkes ned på så jeg laver denne klage på Hejmeddig pga - den måde der bliver snakket på og den attitude og truning af ban oogg Jail fordi jeg er irreterende fordi Hejmeddig ikke har flere argumenterså han bliver nød til at sætte mig i jail end at bare sætte mig ned i rp igen

Bevis: 

Her er der bevis på jailet - N9ZZyWG.png

og ellers har jeg en video

Youtube-  https://youtu.be/7ZaH9itHRIQ

 

Ekstra info: jeg har nogle piger i baggrunden som ligesom lige skulle larme midt i optagelserne men har tæsket dem 25 gange ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Goddag. Jeg så det på den måde at jeg bliver kaldt på af tobi. Jeg går hurtigt over til casen og spørg hvad der er sket.

Jeg for at vide at han var blevet dræbt af Flemming med hans physgun. Så går tp'er jeg over til Flemming og spurgte om hvorfor Tobi sagde at han var blevet dræbt.

Han sagde det var pga. Han stod og råbte og skreg i case. så tp'ede jeg tilbage til tobi og sagde at hvis han kaldte staff pga. det igen så ville han få ban siden på det tidspunkt var jeg ret sikker på at det var tobis egen skyld han blev dræbt.

 

Da du kaldte på mig efter jeg var tpede væk fra Tobi, sagde jeg at du ikke skulle blandede dig i en case du ikke havde noget at gøre i.

Og der var måske noget som jeg ikke sagde korrekt eller brugte grimme ord men, det jeg prøvede på var bare at sige at du ikke skulle blande dig i cases.

 

grunden til at jeg gav dig jail til sidst var pga. at jeg ikke gad at sige det samme over og over igen pga. du ikke rigtig forstod hvad jeg sagde til dig.

-Hejmeddig=)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tænkte bare du kunne da bare sætte mig ned i rp end at give mig et jail på straffe historik altså jeg havde ikke lavet nogle fejl? 

 

+ Tobigamer råbte heller ikke har enda video på at han ikke direkte råbte

og at Flemming den lede var selv med på joken

Link til kommentar
Del på andre sites

Grunden til at jeg gav dig jail, det var for at vise dig at du ikke skal blande dig i cases, og at du skal lade være med at blive ved med at prøve at modsige staffs.

 

Det om at Tobi råbte. Jeg havde ikke lyst til at trække casen ud, så jeg valge at tro på hvad flemming sagde : og flemming sagde at han havde råbt i case.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

13 timer siden, Højz skrev:

Jeg ville ikke blande mig i din case med Tobigamer men jeg forstår bare ikke den hårde tone og det er derfor jeg ville høre hvorfor der skulle snakke så nedladende til ham?

 

+ Jeg synes godt at vi kan få @Flemming Den Lede Her ind i den her samtale så han kan bekræfte :)

ellers har jeg video ;)

Hej Højz.

Jeg vil mere end gerne bekræfte at tobigamer var meget flabet.  Ellers skreg han, gad ikke at være stille selvom man havde sagt det samtlige gange. Ellers begyndte han at skyde på mig.

 

Mvh Flemming   

Link til kommentar
Del på andre sites

På 29/8/2017 den 8:53 AM , Flemming Den Lede skrev:

Hej Højz.

Jeg vil mere end gerne bekræfte at tobigamer var meget flabet.  Ellers skreg han, gad ikke at være stille selvom man havde sagt det samtlige gange. Ellers begyndte han at skyde på mig.

 

Mvh Flemming   

+ Du hev ham op i luften og gav slip på ham så han mistede falldamage så han troede nok at du var med på joken?

og du trækkede ham også ud på vejen så jeg kunne køre ham over imens du holdte fat i ham med din Physic Gun

Link til kommentar
Del på andre sites

Eftersom der er blevet snakket med begge parter indblandet, ser jeg sagen som lukket og afsluttet, eftersom behandlingen af staff-klagen er accepteret.

 

Hvis nogen af jer har mere at tilføje, kan i bare sende mig en privat besked her på forum.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.