Hop til indhold
Stavox

[Solved] Arrest for grimt sprog


Recommended Posts

Der står i regler blandt andet at bøder skal være realistiske, det er også meningen at roleplayen skal være ret realistisk, men jeg havde et problem med en politibetjent her lige før, han gav mig en bøde jeg så betalte på 5k, fordi jeg var eftersøgt, men han var også eftersøgt, så jeg mente også han skal betale sin hvilket han så selvfølgelig bad mig holde kæft om fordi det skal jeg ikke bestemme, men da jeg så betalte bøden og satte mig ind i min bil sagde jeg, " du er en dobbeltmoralsk cunt" hvilket han så arrested mig ligeud for uden at sige noget. syntes ikke lige det er nogen grund til arrest, men så den mod/admin whatever jeg fik, mente at det var helt okay eftersom jeg talte "grimt", jeg syntes fandme det er lidt dårligt hvis man godt må det, ville højst mene en bøde på 500-1000 for at sige kun cunt.

Link til kommentar
Del på andre sites

27 minutes ago, pro gamer.dk Gamdom.com said:

At men ikke burdes arrestes for at sige noget som cunt, røvhul, nar osv, det er for latterligt

 

siger man dog dræb dig selv dumme idiot du fucking grim, så er det fair nok

 

Det hedder Roleplay. Der er en indleder af en grund.

Link til kommentar
Del på andre sites

48 minutes ago, pro gamer.dk Gamdom.com said:

At men ikke burdes arrestes for at sige noget som cunt, røvhul, nar osv, det er for latterligt

 

siger man dog dræb dig selv dumme idiot du fucking grim, så er det fair nok

 

Irl. Straffes man med en bøde på ca. 1500-3000 kr. Og hvis man ikke vil betale udløser det jo fængselsstraf.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.