Hop til indhold
Stavox

[Solved] jeg blev banned i en dag for at blive stun sticket mega langt op i luften af en med betjent


SquirtleKid

Recommended Posts

her går jeg, en helt normal dag som betjent. Går rundt i spawn omkring kl 21:00-22:00 Torsdag aften. Går lidt rundt med min fart pistol, og parkour lidt på de gule pæle da jeg bliver stun sticket af en medbetjent i mit hop, ud af ingenting. Jeg var sådanset lidt ligeglad, en lille venlig troll er okay engang imellem. jeg faldt ned til jorden med 20 hp, jeg prøver at løbe hen til betjenten og se hans navn, men kunne ikke indhente ham inden, mrfun bs tog fat i mig. jeg spørger ham hvorfor han tog fat i mig, og så siger han jeg propsurfede. Men jeg forklarede ham at det var en med betjent der slog mig op i luften. han gik i sån 3-4 min imens han forlod mig på spawn taget. Jeg ser ham snakke med nogle forskellige folk dernede, så jeg hopper ned dør og løber der hen og siger det er okay, ingen grund til at lave en så stor sag om det. Han hiver mig op på taget og spørger hvorfor jeg ikke tager det seriøst og at jeg troller. og banner mig på stedet.

 

Altså for det første, kan jeg ikke bliver banned uden at jeg kan forsvare migselv. og at det ikke var mig der gjorde det, men jeg bliver straffet for det.

 

 

er ved at blive lidt træt af de kid mods/admins der er inde på serveren der bare kan bruge deres mors kreditkort til at få særbehandling.Det ikke ondt ment, ærlig talt, jeg elsker den her server, jeg har lavet mange gode venner og stunder på den. Men jeg syntes bare lige det her ikke var okay.

 

fra Lau/SquirtleKid

http://steamcommunity.com/id/DaRealLau/

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @SquirtleKid,

 

Tak for din henvendelse. Jeg vil dog lige bede dig om at følge vores skabelon, så jeg hurtigere kan tilgå din profil i vores system.

 

Jeg står og skal ud af døren, så har ikke meget tid at afsætte i dag til din klage, men jeg skal nok følge op på den i morgen.

God aften. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej igen,

 

Jeg har snakket med Mr.FunBS og han siger, at casen blev en smule frustrerende idet du flygter fra casen. Det kan godt være, at du gerne ville videre i dit RP, men ud fra, hvad jeg har fået fortalt, så får Mr.FunBS ingen besked fra dig om, at du gerne vil fortsætte dit RP.

 

Du ér blevet unbanned, og det er super ærgerligt det skulle ende i ban, men sket er desværre sket i den her sag. Hvis du har noget du gerne vil tilføje er du velkommen til at skrive til mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.