Hop til indhold
Stavox

[Solved] Politi Loudouts


MrFunBS

Recommended Posts

- Politi Loudouts -

Hey jeg havde en ide som jeg sad inde med. Det er om man ikke kunne lave nogen politi loudouts i pd, istedet for at man bare får det skin som alle har og tager alle de våben man kan. Så kunne man gøre sådan at der vare blevet lavet nogen loudouts, som passer til nogen skins. Så er tanken at når man går ind i pd, og går hen til pd skabet, så skal man vælge et loudout. Så når man vælger et loudout får du et skin efter hvilket loudout du vælger.

Fx: Der kunne være et loudout der hed Sniper, der fik man et skin der passede til en sniper. Plus så fik man en sniper, og måske en ots. Sådan forestiller jeg mig at det kunne være med alle loudauts der blev lavet.

 

Hvis det med loudaut'sne ikke er en mulighed for at komme ind på serveren, eller at det bare var en dårlig ide. Så kunne man istedet gøre sådan at man kunne vælge hvilket skin du ville være når du var politi. Eller bare at man kunne man købe et politi skin i spawn istedet.

 

Skriv gerne hvis i kan lide det, eller hvis i ikke kan.

Skriv også gerne ideer til ændringer.

{MrFunBS} 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.