Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - Flemming Den Lede


Flemming Den Lede

Recommended Posts

Ingame navn: Flemming Den Lede

 

SteamID: STEAM_0:1:88777038

 

IRL fornavn: Jonas Winther

 

Alder: 14


 

- Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Ja jeg har lidt erfaring som Staff. Jeg har været staff på både store og små minecraft servere, hvor jeg har lært hvordan folk kan reagere i forskellige situationer, og hvordan jeg bedst reagerer på det.


 

- Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg kunne godt tænke mig at være en del af verdens bedste staff-team, fordi jeg gerne vil vise hvad jeg kan og er god til. Så vil jeg også meget gerne være med i et rigtig godt fællesskab, og hjælpe en masse mennesker.

Jeg synes selv jeg er kvalificeret efter som, jeg er frisk på at prøve noget nyt og lære nogle nye mennesker at kende og selvfølgelig er jeg en person som er til at stole på. Jeg er specielt god i pressede situationer, og ved hvordan man skal snakke til og med folk for at få dem til forstå hvad jeg mener. Derudover er jeg god til at danne mig et overblik over situationen og tager mig god tid at høre begge sider af casen, hellere bruge lidt længere tid for så at gøre det rigtigt eller for kort tid og så gøre det forkert.

 

 

- Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har siddet og set et par videoer og er ved at have forstået det. Jeg er meget lærenem, så tænker ikke at det bliver et problem for mig at få det lært.

 

 

- Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg bruger min mic til nærmest alting, jeg er meget rolig når jeg snakker og føler mig generelt sikker, både mundtligt som skriftligt.
 

 

- På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Mandag: 15:30-22:00    

 

Tirsdag: 14:45-22:00

 

Onsdag: 15:30-22:00

 

Torsdag: 15:30-22:00

 

Fredag: 14:45-01:00 - Måske senere

 

Lørdag: 10:00-01:00 - Måske senere

 

Søndag:10:00-22:00

 

- Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej jeg har fået sagt alt det jeg gerne ville. Hvis der er noget i er i tvivl om eller gerne vil have et lidt mere dybdegående svar på, modtages pms her på forum altid med kysmund.


 

Mvh Flemming / Jonas


 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.