Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage Hejmeddig


Bowieyz

Recommended Posts

Dit ingame navn: Bowiey
Staff ingame navn: Hejmeddig
Dit SteamID:STEAM_0:0:102574255
Staff SteamID:STEAM_0:0:64109941
Forklar situationen: Der sker det at jeg er på vej over for at tanke, og så holder der en bil lige foran der hvor man skal ind. 
Så står hejmeddig bag den bil, så jeg ikke kan se hejmeddig. Så drejer jeg rundt om bilen, og så står Hejmeddig der så. Så kører jeg ham ned (på vejen), og så får jeg carban.
Jeg når ikke engang at spørge ham om noget, det var bare direkte carban.
Hejmeddig har også kaldt mig og min ven Wahwi for små kids. Og han er hele tiden mega sur (imo). Han tjekkede engang også vores base, for at se om den var for lang,
det var den så. Så kiggede han lige hele basen igennem, og så vi havde printere. Så 2 min efter raidede han os. klamt.
Bevis: Har intet bevis, men jeg syntes bare ikke det er ok. Jeg syntes ikke han skal være staff.
Link til kommentar
Del på andre sites

1. Det er rigtig simplet du cdmer mig. Jeg giver dig en meget fear straf på 15 minutters cb men, alligevel kommer du og klager. 

Det hvar ikke mig der bag efter casen  ''råbte''. Det hvar en helt fear straf og det er en straf alle andre vil have fået. 

 

2. Der er intet problem i at du siger jeg er sur. Jeg skal nok tænke over det men, der er mange der ikke kan forstå at vi staffs bliver trætte efter at have sagt 

det samme til den samme person 30 gange.

 

3. Jeg synes det er så respekt løst at du kommer (uden nogen som helst beviser) og siger at jeg har brugt mine staff powers til at få en bedre chance for raid.

Jeg forklarede det til dig den gang hvorfor at jeg fløj igennem basen (Den hvar for lang). Jeg vil meget gerne uddybe det mere over ts.

 

Du kan bare poke mig og så kan vi tage den.

Ts ip: stavox.com

 

-Hejmeddig

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.