Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - 10Kr


Vladmir Putin

Recommended Posts

Hejsa,

Tak fordi i tager jeg tid til at læse min ansøgning! Jeg håber i kan lide den 

og ellers kan i skrive en kommentar med kritik! 

 

Ingame navn:

Mit ingame navn er 10Kr! På steam hedder jeg "Dini58311".
 

SteamID: 

Mit steam id er: STEAM_0:1:179134406 

 

IRL. navn:

Mit navn er Lucas. (Ja jeg kan ikke gøre for det, mine forældre valgte det ;P ...)
Alder: Jeg er 13 år! Bliver 14 i september. Jeg får at vide at jeg er meget moden for min alder!

Ved godt jeg er lidt ung men håber ikke det gør så meget!

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja jeg har tidligere erfaring i at drive et community! 

Jeg har været "Admin" på en dansk minecraft server og udover det har jeg været "Moderator" og "Hjælper" 

på en række (minecraft) servers.

Jeg er i dag stadig staff på den ene minecraft server men da jeg har mistet lysten har jeg snakket med ejeren 

om at sige op.  Det gør jeg i dag eller lige så snart han kommer på!

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg syntes (selv) at jeg er en meget moden ung dreng som kan håndtere pressede situationer

og hjælpe til at få et bedre community!  

Jeg er vant til at holde øje med et større minecraft community som dsv. lukkede. Det er på ingen måde ligeså stressende som darkrp staff tho.

Jeg tror jeg vil passe godt ind i staff teamet selvom jeg måske ikke har opført mig alt for godt overfor en af jer hvilket jeg beklager meget! 

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

På ingen måde. Jeg er totalt noob til kodning men jeg vil MEGET gerne lære det!

(Udover det stinker jeg til e2!!)

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Ja det syntes jeg. Det kan godt være jeg "kun" går i 8. (Som jeg selv syntes er en høj klasse :P) men

jeg er forholdsvist god til at formulere mig! 

 Jeg har en "Blue snowball ICE" som jeg bruger ekstremt meget! Personligt kan jeg ikke lide at spille uden jeg sidder på ts og snakker med nogen.

Jeg snakker normalt med dem fra mit gamle community som jeg har fået til at spille stavox!

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har rig mulighed for at være på for det meste efter klokken 15:40 i hverdagene og i weekenderne fra klokken 10 af! 

Normalt er jeg kun på et par timer +/- nå at jeg er på. Det vil sige et par timer +/- dagligt!

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Ja. Jeg har kun 150 timer i Garrys mod men jeg kender reglerne og alle de timer jeg har er brugt på stavox! (Ej har nok brugt en time på andre servers!)

Er elendig til at køre bil derfor har jeg nogle carbans ;) Prøver at blive bedre!

 

Tak fordi i tog jer tid til at læse min ansøgning! Jeg håber i kunne lide den og ellers er i mere end velkomne til at smide en kommentar! 

Håber at høre fra jer! - 10Kr // Lucas

 

[EDIT HAR SAGT OP PÅ DEN SERVER JEG VAR STAFF PÅ!]

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

Umodne ser ikke ud til at kende reglerne, og at give "+REP" for Godt sat op er ikke en rigtig grund.  Og at du siger op på den server du er staff på. Det er jo ikke sikkert at du får jobbet som staff på Stavox.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.