Hop til indhold
Stavox

Jeg VIL HAVE GRAFIKKORT


v4ng

Recommended Posts

Hej.

Jeg har lige nu en prebuilt stationær, og vil meget gerne have sat et grafikkort i.

Men jeg har ingen anelse om hvilket, og hvilket der passer til de specs jeg har.

 

HJÆLP.

 

Mit budget er omkring 500kr-1000kr og det skal være GTX så der er lidt Shadowplay med :)

 

Tak på forhånd. :hammered:

d88cb738817126fdee41b82046bf2834.png.86c14187f318201d81d0caf2ef527811.png

aee816423c091d4dc7e7d73a73e8da54.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er på ingen måde computer geni.

 

Jeg tror dog ikke at du kan finde et grafikkort af GTX serien til 1000,- som stadig har Shadowplay. - Mener at det kun er efter GTX 660 der kan have shadowplay, men vil stadig have problemer med ordenlig kvalitet.

Jeg har ikke regnet på det, men tror du kan købe et GTX 1050 for omkring 1050-1300,-. Der kan være bottleneck, og hvis din strømforsyrning ikke er stor nok, så vil det også være et problem. (1050 tager i gennemsnit 75W)

 

Igen jeg er intet geni, men tror stadig du burde undersøge de ovenstående. Forhåbentligt er der nogle eksperter der kan give dig et bedre, og uddybet svar. 

 

(Update) Omkring 6% bottleneck

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu kommer du ikke langt med det budget, eftersom der er nogle idioter der bruger grafikkort til at mine cryptocurrencies (BitCoins). Priserne er steget helt vanvittigt - selv på mit grafikkort, som før kostede 6-700 kroner. Nu koster det 2.170 (ca) 

 

Det kan godt være du alligevel kan fiske et godt grafikkort med det budget, men nu er du informeret. :trumpet:

Link til kommentar
Del på andre sites

34 minutes ago, Kasper Petersen said:

image.jpg

Hjælp Metro - den lange sorte ting ved siden af den kæmpe luft tingeling er det en PCIe linje?

Ved de blå kabler..

Det kunne det godt ligne, men din blæser er i vejen hvis du køber et graphics card.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Jan T skrev:

Det kunne det godt ligne, men din blæser er i vejen hvis du køber et graphics card.

 

Selve "Trakten" kan tages af kan jeg se, tører bare ikke hvis nu jeg kommer til og ødelægge noget.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, det er en PCIe bane. Din computer er ret ringe. Det eneste kort jeg kan anbefale er et GTX 750ti. Det kræver ikke ekstern strøm, og er et meget lille grafikkort.

Til gengæld har det en ganske udmærket ydeevne, såfremt du ikke vil spille GTA:V på ultra i 4K opløsning.

 

Næste opgradering skal være en SSD, og derefter ville jeg nok spare op til en ny og bedre computer.

 

Her er en billig en ;)

Y2dE8dZ.png

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.