Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff ansøgning -mikkel sørensen


Mickey Mus

Recommended Posts

 

Ingame navn: 

Mikkel Sørensen

SteamID: 
STEAM_0:0:213945594

IRL fornavn: 
Mikkel

Alder: 

15

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja, jeg har været på en minecraft server og en anden gmod server men den lukkede men den server   gik super godt, der var ikke så tit problemer.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?

 

-Jeg syntes selv jeg opfører mig pænt inde på jeres server. 

-Jeg er virkelig god til at håndterer pressede situationer.

-Jeg læser tit lige alle regler igennem så jeg begynder at kunne reglerne ud og ind hvilket jeg godt kan.

-Jeg har spillet på serveren virkelig længe nu og jeg har altid virkelig gerne vil være staff fordi jeg ved hvordan man gør det og jeg føler ikke der kommer til at være problemer

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har super god kendskab til det, jeg kender stort set alle kommandsne og hvordan det fungerer.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg klare mig virkelig godt skriftligt, så stavefejl oplever jeg næsten aldrig. Jeg bruger altid mic så det er ingen problemer

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Hverdage: 15:15 til 22:00

Weekenderne: 12:30 til 03:00

 

 

Men ellers er der ikke så meget mere tror jeg :)

Link til kommentar
Del på andre sites

På 16/8/2017 den 4:43 PM , Pyro_dudie Howl.gg skrev:

-rep 

 

Overholder ikke reglerne.

 

På 16/8/2017 den 4:43 PM , Pyro_dudie Howl.gg skrev:

-rep 

 

Overholder ikke reglerne.

så du mener jeg ikke overholder reglerne det ved du ikke nået om min ven da vi ikke spiller sammen

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.