Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff-Ansøgning - Mr Suniks


Sunix

Recommended Posts

Ingame navn: 
Mr Suniks

SteamID: 
STEAM_0:0:61075706

IRL fornavn: 
Aleksander

Alder: 

14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja, jeg har været på en Unturned server hvor det gik super godt, der var ikke så tit problemer. Jeg har vidst også været på en gmod server for lang tid siden

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

-Jeg elsker virkelig at hjælpe folk, det gør mig glad

-Jeg har styr på alle regler

-Jeg har styr på mit RP, jeg er ikke typen der failrper

-Jeg syntes selv jeg opfører mig pænt inde på jeres server, jeg har ihvertfald styr på min opførsel. 

-Jeg er virkelig god til at håndtere pressede situationer, det er jeg virkelig god til.

-Jeg læser tit lige alle regler igennem så jeg begynder at kunne reglerne ud og ind hvilket jeg godt kan.

-Jeg har spillet på serveren virkelig længe nu og jeg har altid virkelig gerne vil være staff fordi jeg ved hvordan man gør det og jeg føler ikke der kommer til at være problemer

Når jeg bliver svinet til, så overreagerer jeg ikke, jeg tager det bare for sjov. Jeg vil rigtig gerne være en del af staff teamet fordi jeg ved hvordan man gør, det virker ikke så utrolig svært, og jeg føler mig bare virkelig klar til det. Jeg vil utrolig gerne!

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har super god kendskab til det, jeg kender stort set alle kommandsne og hvordan det fungerer. Jeg ved ikke alt, men det er jo nemt at lærer tænker jeg.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg klarer mig virkelig godt skriftligt, så stavefejl oplever jeg næsten aldrig. Jeg bruger altid mikrofon, skal snart have en ny en der er virkelig virkelig god, så det ingen problemer.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Mandag: 14:45 - 22:00

Tirsdag: 15:30 - 22:00

Onsdag: 15:30 - 22:00

Torsdag 15:30 - 22:00

Fredag 15:30 - 02:00

Lørdag 12:00 - 02:00

Søndag 12:00 - 22:00

 

Jeg kommer stort set på hver dag

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Altså min sidste ansøgning, der mente nogle at jeg tiggede om reps hvilket jeg virkelig også syntes var dumt af mig, det sker ikke igen.

 

Jeg er ked af min ansøgning ikke er så lang, så jeg håber bare på det bedste

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Kasper Petersen skrev:

-REP

 

Kan tydeligt huske beskederne du sendte til Højz, så tænker du skal vente lidt med din ansøgning.

 

// Kasper Petersen

Ja, men nu har jeg jo sagt undskyld.. Og jeg virkelig dummede mig.. Så jeg prøver bare :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.