Hop til indhold
Stavox

[Solved] Andy


╲Dalvm╱

Recommended Posts

Dit ingame navn: Rasmus Chambuso
Staff ingame navn:Andy
Dit SteamID: STEAM_0:1:182182631
Staff SteamID: STEAM_0:0:57941393
Forklar situationen:Bliver Kørt Ned da jeg gå ud ved car dealeren med en som fuld nosser ud og han siger bare det din skyld du er på parkerings pladsen og bang som cdm´et mig siger det må du undskyld og få så ikke mine ting tilbage
Bevis:Har ikke noget men ved ikke om han vil lyve eller lade vær 
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

3AeAqxi.jpg

 

Da du står på parkeringspladsen, hvilket er et sted hvor biler umiddelbart hører til, tænker jeg at det er dit eget ansvar at sørge for at du ikke bliver ramt, på den baggrund vælger jeg ikke at give dig dine ting tilbage, selvom han siger det var et uheld, igen da jeg tænker at det er din egen skyld.

Link til kommentar
Del på andre sites

Som Marcus siger må biler køre hvor  de vil på parkeringspladsen.

Hvis du kigger på billedet (mit billede btw) ligner det at du lige er gået ind på parkeringspladsen så jeg tænker umiddelbart at du må have været i stand til at se ham og derfor undgå ham, hvilket igen er grunden til at du ikke fik dine ting tilbage.

Link til kommentar
Del på andre sites

Eftersom at du ikke har svaret på, om du læste konklusionen inden, at forummet blev rerolled, går jeg udfra, at du læste den og ikke holder øje med staff-klage-sektionen, da du opfatter klagen som løst.

 

Derfor lukker jeg klagen for anden gang, hvis du ikke fik læst konklusionen, kan du skrive til mig over forum. (y)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.