Hop til indhold
Stavox

[Afslået] tobigamer


Tobigamer_DK Gamdom.com

Recommended Posts

Ingame navn: tobigamer
SteamID: STEAM_0:0:138276340
IRL fornavn: Tobias
Alder: 11

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: nej men kommer hurtigt at lære det

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: fordi at jeg kan tage mig af mange personer på en gang

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: nej men kan nogle af dem ellers spøger jeg bare en admin

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: ja mic den bruger jeg maget men skrift kan god de

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: nej ikke kun i weekenden på alle dage prøver jeg på at komme på

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: jeg er meget sjov men har tænkt at tage mig sammen nu og ikke gøre allt det dumme som jeg har gjort men har som sagt tænkt mig at læse relgerne nu mange gange en gang om dagen minst

Link til kommentar
Del på andre sites

16 minutes ago, Emil215p said:

-rep

 

Har haft flere straffe

Alt for ung

Føler ikke han er klar til at tage cases

Har næsten aldrig set ham ingame eller på forum

Rigtig kort ansøgning

 

Mvh Emil215p

Han spiller meget ofte på Rock men ellers er jeg enig med dig Emil

 

Og ik for noget, mem tror ikke det hjælper du er flabet overfor en anden persons personlige mening om dig.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 hours ago, Guzern said:

Han spiller meget ofte på Rock men ellers er jeg enig med dig Emil

 

Og ik for noget, mem tror ikke det hjælper du er flabet overfor en anden persons personlige mening om dig.

 

 

Hvad mender du med at jeg er flabet over en andens personlige mening omkring mig?

Link til kommentar
Del på andre sites

59 minutter siden, SimoN skrev:

Du virker umoden, i dine svar. Måske var det unødvendigt at @Kagen sendte link, men han prøvede jo bare at hjælpe. Istedet for at blive sur over det, så tag det da som et gratis bump.

 

Simon det var mening han skulle blive sur overhovedet 

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, Guzern skrev:

Han spiller meget ofte på Rock men ellers er jeg enig med dig Emil

 

Og ik for noget, mem tror ikke det hjælper du er flabet overfor en anden persons personlige mening om dig.

 

 

Det er fordi han er inde 2 timer afgangen, så plejer han at få Ban.

 

-REP

 

Få lige styr på de regler, ændre din spillestil og måske, kun måske er der en chance på et tidspunkt

Og en lidt længere ansøgning ville ingen skade af. 

 

Held og lykke

 

(Bims

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.