Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning Af Hjalte slot


Beetle

Recommended Posts

Ingame navn: Hjalte Slot.

 

SteamID: STEAM_0:1:179702822

 

IRL fornavn: Hjalte Efternavn: Slot Knudsen.

 

Alder: 14 år gammel.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeps det har jeg, jeg har både været Mod og Admin SuperAdmin HeadAdmin og Ejer og Med-Ejer på mange Garrys`Mod Serveres, har også været Staff på en CS:GO server og en Minecraft server så jeg har styr på det der med at være staff.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi at jeg kan holde hovedet koldt i svære og presset situationer Fx. Så folk ikke bliver sure på hinanden eller råber og skriger og .Jeg elsker elsker elsker at hjælpe folk i svære situationer eller hvis du har et spørgsmål så vil jeg med mere en glæde svare på dem så godt jeg kan.Jeg er også mere kvalificeret Fordi at jeg har været Staff mange gange også på CSGO og Minecraft som jeg sagde så jeg har bare styr på det der med at være staff som nogle måske ikke har prøvet det  hjælpe folk og udelukke folk fra serveren som ikke kan finde ud at at opføre sig ordenligt og følge server reglerne og  spille ordenlig Rp.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeps det har jeg jeg har både meget kendskab og jeg har arbejdet med det mange gange før jeg kan Fx. kan jeg lige nævne nogen Ulx Comands Ban BanID Slay Sslay Kick Spectate Jailtp Jail Freeze Gag Armor Hp Goto Bring Return Strip Teleport. Så jeg kan en hel masse Ulx Comands at arbejde med.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:  Jeps det gør jeg, jeg er mega god til at formulere mig mundtligt og skriftligt og kan også Engelsk, Tysk hvis der skulle komme nogen ind fra et andet land til serveren så kan jeg tale med dem og hvis due ikke kan dansk så udlukker jeg dem fra serveren. Jeg er mega godt til at formulere mig både mundtligt og skriftligt som sagt og jeg bruger meget min mic men selvfølgelig kun hvis der er behov for det til det.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: ja kan være på alle hverdage fra kl Ca. 14 eller 15 til halv 10 eller kl 10 og weekenden hele dagen og det samme med ferier og hellig dage osv.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej ikke lige Pt. som jeg husker :3.

 

Håber i kunne lide min ansøgning  -Hjalte Slot vi ses forhåbentlig In-game. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.