Hop til indhold
Stavox

GlymseDK Gang Ansøgning :P


Glymse

Recommended Posts

Indledning:

Fornavn: Jonas

Alder: 14, men bliver 15 D, 20 august :D

Interesser: Jeg elsker at programmere e2, og bygge base. Jeg elsker også at dyrke græss mest i alt bare RP og tjene penge.

Din egen opfattelse af hvilken type person du er: Jeg er en glad person, og kan tage RP seriøst i alle situationer. 

Jeg har talt meget sammen med Zzea, fjams, Andrew og Jonas. Og har enda zzea på snappen :)

Jeg spiller på stavox hver dag og er aktiv.

 

Jonas sidder som typisk og leger lidt med sit Soundboard, og pludselig kommer der bare det sygeste earrape. I mellemtiden sidder du i et vigtigt in-game scenarie, hvor du virkelig har behov for at lytte til hver en lille lyd.

- Hvad gør du!?:

Jeg joiner ofc, og hvis det er ginger sangen begynder jeg at synge med <3

- Sidder du stille, magter egentligt slet ikke at reagerer på det?

Nej, jeg har intet imod folk der bruger sound board, da jeg selv bruger det :P

- Begynde du at hidse dig op i det røde felt og bliver vred på ham?

Næ, hvem kan være sur på Jonas <3

- Muter du, og fortsætter bare dig ingame RP?

Hvis, jeg kommer i case eller andre problemer som jeg kan komme ud i, muter jeg kortvarigt.

 

Kl. er 15 om eftermiddagen, den større mængde af ganget beslutter sig for at gå betjente.

- Fortsætter du dit rp som kriminel/whatever ligesom forinden?

Jeg joiner selvfølgelig, da det er mega hyggeligt at RP med andre :)

- Går du med på ideen, med en positiv indstilling?

Altid, jeg elsker at rp sammen med adnre folk :)

- Forlader du vores ts kanal, sætter dig op til nogle andre venner, som i det øjeblik har samme interesse som dig?

Ikke rigtig, kun hvis jeg sidder alene i rummet, kan jeg godt hoppe op til de andre :)

 

Vi går i gang med vores CancerfordWeedz produktion (bare dyrker weed), dog har du ikke lyst til det samme.

- Giver os dine krukker, hvorefter du går ud og hygger lidt i byen, f.eks. får politiet efter dig?

Jeg giver alle mine krukker, og tager ud i byen og hygger mig dog skal jeg ikke have politiet på nakken, da de måske kan raide basen.

- Leaver du serveren, spiller et andet spil?

Nej, jeg kan altid finde på at lave noget i Garrysmod.

 

Du har en vigtig aftale med din familie, men på samme tid har ganget et meget vigtigt møde?

Det kræver hvor vigtig det er, hvis det F.eks er en begravelse vil jeg nok prioterer min familie størst, MEN

Ellers vil jeg prioterer Garrysmod højest.

 

Vi er allesammen i et top-nederen humør, vi alle har bare lyst til enten at bygge eller lave E2?

- Tager du ud i mellemtiden og laver nogle aktiviteter med eksempelvis din lillesøster? *Tihi*

Nej, så ville jeg nok åbne en bank eller noget ligende, ellers joiner bare da jeg elsker at Bygge og lave e2 :)

- Deltager du lystigt?

Ja og nej, det kræver nok hvilket humør jeg er i :P

Vi kører rundt i vores dejlige Dumle biler, vi kører væk fra Politiet, du synes det lyder til at være skide skægt?

 

- Gør det samme som os, leder efter nogle betjente som du kan lokke efter dig?

Jeg joiner i min grimme hvide lykan, men jeg vil ikke copbait :P

- Tænker, hey! Lad mig se om jeg kan finde dem og hjælpe dem?

Ja jeg elsker at hygge og have det sjovt.

 

Andet relevant info om glymmi-

Jeg er rød og grøn farveblind :P 

Og jeg har spillet på Stavox lige siden de åbnede i 2014.

Jeg har været staff 1 gang før :)

Håber at i kunne lide glym glyms ansøgning :P

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.