Hop til indhold
Stavox

Ansøgning MrFunBS


MrFunBS

Recommended Posts

Indledning:

Fornavn: Nicolai

Alder: 12

Interesser: Jeg kan godt lide at bygge, og lave god RP.

Din egen opfattelse af hvilken person du er: Jeg er en person der godt kan lide at have det sjovt, og bare generalt hygge mig.

Tilføj gerne mere: Laver meget forskelligt inde på serveren. Jeg bygger fx meget, men jeg kan også godt lide at lave weed til tider.

 

Jonas sidder som typisk og leger lidt med sit Soundboard, og pludselig kommer der bare det sygeste earrape. I mellemtiden sidder du i et vigtigt in-game scenarie, hvor du virkelig har behov for at lytte til hver en lille lyd:

Hvad gør du?

- Sidder du stille, magter egentligt slet ikke at reagerer på det?: Nej, for det er entent sjovt, ellers hvis jeg ikke lige kan muter jeg.

- Begynde du at hidse dig op i det røde felt og bliver vred på ham? Nej, for det er der ikke nogen grund til. Jeg ser ikke at jeg skulle hidse mig op når jeg bare kan mute.

- Muter du, og fortsætter bare dig ingame RP? Hvis det er en sitoation hvor jeg skal høre noget så ja :D

 

Min løsning: Hvis det var en sitoation hvor jeg bare sad og chillede ingame, ville jeg bare have det sjovt :D Men hvis jeg skulle høre noget vigtigt muter jeg bare hurtigt. (Tror ikke det vil være noget problem eftersom jeg bare muter når jeg er i rp.)

 

Kl. er 15 om eftermiddagen, den større mængde af ganget beslutter sig for at gå betjente:

 

Hvad gør du?:

- Fortsætter du dit rp som kriminel/whatever ligesom forinden?: Altså hvis jeg står og er i fuld gang med at bygge en base, eller laver weed er det ikke sikkert.(Afhænger af hvor langt jeg er med tingene.)

 

- Går du med på ideen, med en positiv indstilling?: Jeg synes der er pisse hyggeligt at være betjent, og det er endu bedre når der er mange. Så tror for det meste jeg vil gå med på ideen.

 

- Forlader du vores ts kanal, sætter dig op til nogle andre venner, som i det øjeblik har samme interesse som dig?: Det vil ske i få sitoationer, eftersom jeg ikke laver speciel meget weed. Det kan godt ske at jeg bygger en base, men så vil jeg nok bare blive i rummet.

 

Vi går i gang med vores CancerfordWeedz produktion (bare dyrker weed), dog har du ikke lyst til det samme.: 

Hvad gør du?

- Giver os dine krukker, hvorefter du går ud og hygger lidt i byen, f.eks. får politiet efter dig?: Hvis jeg stadig bare vil hygge mig med garry's mod, bliver jeg inde og giver krukkerne.

- Leaver du serveren, spiller et andet spil?: Hvis jeg ikke rigtigt magter mere garry's mod vil jeg måske bare leave og spille noget csgo/andre spil.

 

Du har en vigtig aftale med din familie, men på samme tid har ganget et meget vigtigt møde?: 

Hvad gør du? - Denne skal uddybes!: Altså jeg lægger meget tid i min komputer, men kan ikke rigtigt bare sige nej til noget med familien. Så vil nok ikke rigtigt kunne gøre så meget, men ville nok spørge om en et resume af mødet.

 

Vi er allesammen i et top-nederen humør, vi alle har bare lyst til enten at bygge eller lave E2?:

Hvad gør du?

- Tager du ud i mellemtiden og laver nogle aktiviteter med eksempelvis din lillesøster?: *Tihi* Kunne godt finde på at hoppe ind i et andet spil, men ville nok ikke leave min computer helt.

- Deltager du lystigt?: Kan godt lide at bygge, men det er ikke lige altid at jeg kan overskue at bygge en base. E2 er for det meste noget jeg laver hvis jeg skal bruge en, men synes også det er hyggeligt nok bare at sidde at kode så godt som jeg kan.

 

Vi kører rundt i vores dejlige Dumle biler, vi kører væk fra Politiet, du synes det lyder til at være skide skægt?

Hvad gør du?

- Gør det samme som os, leder efter nogle betjente som du kan lokke efter dig?: Vil nok hellere bare hoppe ind i en af jeres biler, så kan jeg hjælpe på den måde.

- Tænker, hey! Lad mig se om jeg kan finde dem og hjælpe dem?: Jeg ville hjælpe dem så godt som jeg kunne.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.