Hop til indhold
Stavox

Rockford PD + E2


Andrew'

Recommended Posts

Rockford Politistation - Remake

 

Eftersom at jeg skal til og på efterskole... igen. Tænkte mig og @.:Trix:. at vi lige ville udgive en lille ting, som vi har arbejdet på i løbet af sommerferien. Faktisk så var det også lidt fordi at vi så nogle der var begyndt at kopier det...

men pyt skidt, det tager vi ikke så tungt (*host* skud ud til Thorsen Myth *host*)

I princippet er der ikke så stor forskel på den her og den vi normalt bruger, der er bare lidt mindre funktioner i E2'en, så man kan ikke helt så meget som normalt, men den kan det som man har brug for.

Credit til @.:Trix:. for en masse E2 arbejde <3

 

Kort Guide:

1. Download filen (HER)

2. Indsæt filen i Advanced Duplicator 2 mappen

Mappen er normalt placeret således: C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\GarrysMod\garrysmod\data\advdupe2

 

Expression 2 koden kan findes HER

 

Til alle dem som absolut skal klage over der ingen billeder er... så find et reb og hæng jer selv :/ Jeg er alt for doven til at finde billeder!

Link til kommentar
Del på andre sites

kommer money reauest når du er på vej ud

 

5 timer siden, .:Trix:. skrev:

--Update af E2 https://pastebin.com/He8KiGeN (2 Små fejl)

--Update af Dupe http://www.mediafire.com/file/2a0qd8549hcyl59/PD+Rockford+Fix[SX].txt

@Andrew' din hund giv en version der virker o_O

 

rp_rockford_v2b0115.thumb.jpg.8f3150dc36ff4b1d7a0f0feb58141404.jpg

 

 

 

5 timer siden, Andrew' skrev:

Rockford Politistation - Remake

 

Eftersom at jeg skal til og på efterskole... igen. Tænkte mig og @.:Trix:. at vi lige ville udgive en lille ting, som vi har arbejdet på i løbet af sommerferien. Faktisk så var det også lidt fordi at vi så nogle der var begyndt at kopier det...

men pyt skidt, det tager vi ikke så tungt (*host* skud ud til Thorsen Myth *host*)

I princippet er der ikke så stor forskel på den her og den vi normalt bruger, der er bare lidt mindre funktioner i E2'en, så man kan ikke helt så meget som normalt, men den kan det som man har brug for.

Credit til @.:Trix:. for en masse E2 arbejde <3

 

Kort Guide:

1. Download filen (HER)

2. Indsæt filen i Advanced Duplicator 2 mappen

Mappen er normalt placeret således: C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\GarrysMod\garrysmod\data\advdupe2

 

Expression 2 koden kan findes HER

 

Til alle dem som absolut skal klage over der ingen billeder er... så find et reb og hæng jer selv :/ Jeg er alt for doven til at finde billeder!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.