Hop til indhold
Stavox

pakis burner


Paki

Recommended Posts

Eftersom jeg næste måned får en del cash, har jeg overvejet at få nogle nye dele til min burner. 

Jeg håber på, at nogle kloge hoveder kan hjælpe mig på rette vej. (hvis du har nogle nyere funktionelle dele, der bare lægger og samler støv, kunne det også være en mulighed)

 

Det ville være rart, hvis den kunne køre gmod, rust, pubg, h1z1, fifa17 og bf uden de store problemer.

 

*giver en mil ingame cash væk til et random svar eller bumper*

598dac6dea9c5_oakiburner.png.586b848f960a00404ca939104ba505ae.png

nuværende dele

Link til kommentar
Del på andre sites

32 minutes ago, SimoN said:

Altså nu ved jeg ikke hvor mange penge du har, men fornemmer du har tjent mange sorte penge.

 

I7 7700k og GTX 1080 er det jeg kører, fungerer perfekt.

 

 

Jeg skal ud og opgradere en del hvis jeg skal køre i7 og 1080, skal jeg ikke? Jeg nemlig ikke sikker på, at mit motherboard kan køre i7 ://

Og hallo @SimoN. Det private business hvordan pengene bliver pakket. :shh:

Link til kommentar
Del på andre sites

Start med en SSD.

 

Derefter CPU, du behøver ikke mere end en i5 til gaming. Sørg for at købe en "K" version så du kan overclocke. Det kræver self at du også har en aftermarket køler til den, bedste ville være en prebuild vandkøler.

 

Derefter RAM. Kan det virkelig passe at dit ram kører med så lav MHz? Selv min Macbook Pro har bedre RAM.

 

Sidst GPU.

 

Før du laver nogle store opgraderinger skal du self også tjekke kompatibilitet med dit motherboard, og din strømforsyning.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, Metro said:

Start med en SSD.

 

Derefter CPU, du behøver ikke mere end en i5 til gaming. Sørg for at købe en "K" version så du kan overclocke. Det kræver self at du også har en aftermarket køler til den, bedste ville være en prebuild vandkøler.

 

Derefter RAM. Kan det virkelig passe at dit ram kører med så lav MHz? Selv min Macbook Pro har bedre RAM.

 

Sidst GPU.

 

Før du laver nogle store opgraderinger skal du self også tjekke kompatibilitet med dit motherboard, og din strømforsyning.

En SSD vil hjælpe med bedre load tider, ikke sandt? 

 

Jeg har allerede gjort mig nogle tanker, og tænke på om denne ville være fin til mit formål. 

https://www.komplett.dk/product/904700/hardware/pc-komponenter/processorer/intel-core-i5-7600k-kaby-lake-processor#

 

Men, som jeg har læst mig til, så skal jeg ud og have en anden (tror det hed socket) for den CPU..

Vil det her motherboard være kompatibel med CPU'en, eller vil du anbefale en anden?

https://www.proshop.dk/Bundkort/ASRock-Z270-Killer-SLI-Bundkort-Intel-Z270-Intel-LGA1151-socket-DDR4-RAM-ATX-/2577529

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Paki said:

En SSD vil hjælpe med bedre load tider, ikke sandt? 

 

Jeg har allerede gjort mig nogle tanker, og tænke på om denne ville være fin til mit formål. 

https://www.komplett.dk/product/904700/hardware/pc-komponenter/processorer/intel-core-i5-7600k-kaby-lake-processor#

 

Men, som jeg har læst mig til, så skal jeg ud og have en anden (tror det hed socket) for den CPU..

Vil det her motherboard være kompatibel med CPU'en, eller vil du anbefale en anden?

https://www.proshop.dk/Bundkort/ASRock-Z270-Killer-SLI-Bundkort-Intel-Z270-Intel-LGA1151-socket-DDR4-RAM-ATX-/2577529

 

I min gamle Macbook Pro gik den fra at starte op på halvandet minut, til at starte på 10 sekunder. Så er den også støjfri, bruger mindre strøm, og kan tage en ordentlig omgang tæsk.

 

Processoren  du har kigget på ser fin ud, specielt hvis det bare er til gaming. Vedrørende kompatibilitet ville jeg kontakte Proshop (eller hvor du nu køber den) for at spørge. Skal ikke spille ekspert her :shitposting:

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutes ago, Metro said:

 

I min gamle Macbook Pro gik den fra at starte op på halvandet minut, til at starte på 10 sekunder. Så er den også støjfri, bruger mindre strøm, og kan tage en ordentlig omgang tæsk.

 

Processoren  du har kigget på ser fin ud, specielt hvis det bare er til gaming. Vedrørende kompatibilitet ville jeg kontakte Proshop (eller hvor du nu køber den) for at spørge. Skal ikke spille ekspert her :shitposting:



Som Metro siger - SSD er et must hvis man går efter hurtigere load tider, til windows og de spil man spiller mest.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.