Hop til indhold
Stavox

Farvel til Audi RS4 Avant politibilen.


Metro

Recommended Posts

8 hours ago, Glen Andersen said:

Så fixer du lige Mercedes politibilen imens du er igang ;)

 

5 hours ago, fisken said:

Nice work Metro. Så er det bare mercedesen som Glen ogs siger

 

-Fisk

 

Mercedes CLA45 AMG politibilen ryger ingen vegne. MEN jeg vil gøre bil scriptet bedre, så det føles som en helt ny bil.

 

1 hour ago, Middi-Pulsen said:

Udskift Bugattien med den. Har aldrig set det realistiske i, at flyve rundt med 140km/t i en bugatti som politi

 

Bugattien bliver udskiftet. Jeg kan endnu ikke afsløre bilen, men det bliver en superbil. Du må huske at politiet skal have en chance for at fange alle dem der kører i deres Ferrarier osv.

Link til kommentar
Del på andre sites

 

2 minutes ago, Metro said:

Mercedes CLA45 AMG politibilen ryger ingen vegne. MEN jeg vil gøre bil scriptet bedre, så det føles som en helt ny bil.

<3


 

 

2 minutes ago, Metro said:

Bugattien bliver udskiftet. Jeg kan endnu ikke afsløre bilen, men det bliver en superbil. Du må huske at politiet skal have en chance for at fange alle dem der kører i deres Ferrarier osv.

Jeg er fan <3

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Metro said:

 

Bugattien bliver udskiftet. Jeg kan endnu ikke afsløre bilen, men det bliver en superbil. Du må huske at politiet skal have en chance for at fange alle dem der kører i deres Ferrarier osv.

 

Fedt nok (y)

Selvom der ikke skal mere end god kørsel og kommunikation til at fange de hurtige. Håber stadig på en fornyet radio, så det med kommunikation kan blive opfyldt.

 

Tror jeg har regnet det ud med "superbil"

blaa-vs-hvis-politibiler.jpg.52019d7e8b8e574a50879fffe6beb798.jpg

Tadaaaa

Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, TacoCat :D said:

Kommer sgu til at savne Audi RS4 Avant :(

Det var også en af de bedre politibiler (Bedste i min mening). Den var rimelig lige til at køre og nem at manøvre.

Nu må vi håbe at den nye ikke skrider ved det mindste.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 11/8/2017 den 2:51 PM , Metro skrev:

Og velkommen til BMW 530d Touring politibilen.

 

jJYy2K2.jpg

Yo6IE3S.jpg

 

Kommer til en Stavox server near you.

Kunne man ikke gøre sådan at der var forskellige biler på begge server? fx så der ikke var samme politi biler på begge servere? :P <3

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.