Hop til indhold
Stavox

[Solved] Random admin-jail


Mirikin

Recommended Posts

 

Dit ingame navn: Oliver Queen
Staff ingame navn: EDDY
Dit SteamID: STEAM_0:1:51871099
Staff SteamID: STEAM_0:0:22932706
Forklar situationen: Så altså, jeg blev RDA'et af nogle betjente (for 3. gang i streg) har de 2 andre gange haft Chuck som admin i casen, men denne gang fik jeg altså EDDY. EDDY jailede mig i 300 sekunder for at spilde hans tid.
Bevis: Eddy siger at jeg spilder hans tid ved at sige at dette klip er et klip hvor jeg flygter fra politiet, selvom jeg åbenlyst holder ind på nærmeste p-plads da det går op for mig at det er mig de er efter.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Svar til Oliver 

 

Omhandler klager over jail. 

 

Synes du bliver ved med at spilde min tid. Efter du køre forbi politi, slynger lige en sætning ud og gasser op. Hvor man kan se i videoen, at de er efter dig. Du kan se, og høre blink, inde du kommer ind i byen. 

Du for kolde tær, og holder ind til siden. Og håber på, at altid er godt igen. Men bliver hurtig arresteret. 

 

Det er lidt ligesom katten efter musen. Musen synes det er skide fedt, at katten er efter den. Men det tidspunkt musen bliver fanget, er det ikke så sjovt mere. 

 

Hvis du vælger, at lave sådan et nummer med politiet. Synes jeg, at du skal stå inde for konsekvenserne. Og lade være med at skrive efter staff. Hvor du så misbruger deres tid. 

 

- EDDY

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.