Hop til indhold
Stavox

[Solved] Til smartdors


Kagen

Recommended Posts

11 minutter siden, MrFunBS skrev:

Det lyder som en okay ide :D Det er dog stadig ikke den største ændring, fordi lige nu skal du jo bare kigge på din bil/dør og skrive /ao navn.

Jeg tænker det er smart, hvis du en masse folk som ikke har et gang, eller bare ikke er i samme gang, hvor det så kan addes på den måde.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutes ago, Kagen said:

Jeg tænker det er smart, hvis du en masse folk som ikke har et gang, eller bare ikke er i samme gang, hvor det så kan addes på den måde.

Ja, men stadig nu hvor du nævner specielt gang. Kan man jo bare sætte gangadgang på ens bil, og skrive /ao med dem alle på døren. Ved godt det ville være lidt smartere stadig, men det er ikke meget. Det er også lidt mere realistisk at man skal hen til sin bil/dør for at add'e dem.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, MrFunBS skrev:

Ja, men stadig nu hvor du nævner specielt gang. Kan man jo bare sætte gangadgang på ens bil, og skrive /ao med dem alle på døren. Ved godt det ville være lidt smartere stadig, men det er ikke meget. Det er også lidt mere realistisk at man skal hen til sin bil/dør for at add'e dem.

Jeg tænker ikke det er særligt svært bare lige lave den Commands, men ved det ikke.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.