Hop til indhold
Stavox

The Millers ansøgning -Rizee


Ris

Recommended Posts

Indledning:

Start med at skrive lidt om dig selv, så vi får et indtryk af dig som person.

Fornavn?: Malthe.

Alder? 16

Interesser? - In-game som IRL: har skatet i 3,5 år. In-game kan jeg elsker at lave e2´er,bygge baser er dog ikke verdens bedste til begge.

Din egen opfattelse af hvilken type person du er? jeg er en positiv person som er klar på alt :D er currently junior admin så skal også tage cases self :D

 

Jonas sidder som typisk og leger lidt med sit Soundboard, og pludselig kommer der bare det sygeste earrape. I mellemtiden sidder du i et vigtigt in-game scenarie, hvor du virkelig har behov for at lytte til hver en lille lyd.

Hvad gør du? plejer bare at grine med :D hvis situationen er virkelig seriøs muter jeg bare mig selv på ts :D

 

 

Kl. er 15 om eftermiddagen, den større mængde af ganget beslutter sig for at gå betjente.

Hvad gør du?

- Går du med på ideen, med en positiv indstilling? ja :D

 

Vi går i gang med vores CancerfordWeedz produktion (bare dyrker weed), dog har du ikke lyst til det samme.

Hvad gør du?

kommer og baser med jer hjælper,hvis i bliver raided giver jer self mine krukker :D 

 

Du har en vigtig aftale med din familie, men på samme tid har ganget et meget vigtigt møde?

deltager men går nok bagefter (hvis jeg ikke deltager så er det nok en emergency)

 

Vi er allesammen i et top-nederen humør, vi alle har bare lyst til enten at bygge eller lave E2?

Hvad gør du?

så deltager jeg da det pisse hyggeligt ! :D

 

 

Vi kører rundt i vores dejlige Dumle biler, vi kører væk fra Politiet, du synes det lyder til at være skide skægt?

Hvad gør du?

joiner jer nok :D

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.